استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان سیروان:

۱۱۶ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور و مسئولیت های اجتماعی به سیروان اختصاص یافت/  ۸۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۲ میلیارد تومان در سیروان در حال اجراست

۱۱۶ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور و مسئولیت های اجتماعی به سیروان اختصاص یافت/  ۸۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۲ میلیارد تومان در سیروان در حال اجراست

استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان سیروان:
❑‌ ۱۱۶ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور و مسئولیت های اجتماعی به سیروان اختصاص یافت/  ۸۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۲ میلیارد تومان در سیروان در حال اجراست

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه در نشست شورای اداری شهرستان سیروان با حضور مهندس بسطامی و خانم دکتر فلاحی نمایندگان مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی و معتمدان این شهرستان، افزود: خدا را شاکریم که امروز توفیقی حاصل شد که ما خادمان مردم با ولی نعمتان خود دیدار و گفتگو داشته باشیم.

وی با قدردانی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و تمامی مسئولان استان، گفت: در نشست هایی مردمی همه مدیران حوزه های مختلف برای پاسخگویی به سوالات و خواسته های مردم حضور خواهند داشت.

استاندار ایلام در خصوص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان، گفت:  در مجتمع یک هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال از محل سفر رئیس جمهور به استان و مسئولیت های  اجتماعی به سیروان اختصاص یافت و با این اعتبارات ۱۷ پروژه مهم در این شهرستان تکمیل با در حال اجراست.

وی بیان داشت: در شهرستان سیروان ۸۹ پروژه عمرانی ( ملی و استانی) با مجموع اعتبار ۲۰۲ میلیارد تومان در دست اجرا و یک طرح احداث مسکن ویژه شهری و روستایی شامل احداث ۱۹۵ واحد مسکونی با تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض قابل پرداخت به میزان ۲۴۹ میلیارد ریال در دست اجرا است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: در حوزه منابع اعتباری در بودجه ۱۴۰۲ درآمد های عمومی ایلام ۴۳ درصدی رشد داشته است.

استاندار ایلام اضافه کرد: با توجه شرایط جغرافیایی شهرستان سیروان،  بوم گردی و طبیعت گردی بیش از گذشته در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و با سرمایه گذاری می توان در قالب گردشگری و بوم گردی اشتغال زیادی در این شهرستان ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: همین که در جریان سفرهای شهرستانی با مردم بدون واسطه دیدار می کنیم و مردم مطالبات خود را در میان می گذارند، این را برای خود یک فرصت می دانیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است