استانداری ایلام

استاندار ایلام در بازدید از واریانت قاضی خان - بدره:

۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی واریانت قاضی خان  - بدره مصادق کار جهادی است/ از نمایندگان استان در مجلس و مجموعه اداره کل و راه شهرسازی برای میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قدردانی می کنم

۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی واریانت قاضی خان  - بدره مصادق کار جهادی است/ از نمایندگان استان در مجلس و مجموعه اداره کل و راه شهرسازی برای میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قدردانی می کنم

استاندار ایلام در بازدید از واریانت قاضی خان - بدره:
❑‌ ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی واریانت قاضی خان  - بدره مصادق کار جهادی است/ از نمایندگان استان در مجلس و مجموعه اداره کل و راه شهرسازی برای میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قدردانی می کنم

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در تداوم سفرهای شهرستانی  اتفاق مهندس بسطامی و خانم فلاحی نمایندگان مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی،  پس از ورود به شهرستان سیروان، ضمن بازدید از کارخانه سیمان، چند واحد صنعتی واقع در شهرک صنعتی سیروان، پمپاژ کشاورزی دشت سیروان، حضور در برنامه ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از پروژه زایشگاه شهر لومار، پروژه زمین چمن طبیعی شهر لومار، سپس از پروژه واریانت قاضی خان - بدره بازدید  و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.
 
وی در بازدید از این پروژه با بیان اینکه این پروژه دهه فجر سال گذشته  کلنگ زنی شده است، افزود: ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی واریانت قاضی - بدره مصادق کار جهادی است چراکه پیمانکار با کمبودها هیچگاه کار را متوقف نکرده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

استاندار ایلام با قدردانی از نمایندگان استان در مجلس و مجموعه اداره کل و راه شهرسازی برای پیشرفت فیزیکی این پروژه، گفت: همه مسئولان استان هارمونی امید را ایجاد کردند.

وی گفت: در خصوص اعتبارات خوشبختانه اعتبارات سفر رئیس جمهور و اعتبارات متمم سفر را داشتیم و علاوه بر آن اعتبارات سفر اول، ما ۱۸۰۰ میلیارد در قالب دو متمم به اعتبارات سفر رئیس جمهور اضافه کردیم که  نگاه ما بر این است که کمبودها را برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: خوشبختانه نمود خیلی خوبی از پروژه های اجرایی در سطح شهرستان سیروان از نظر پیشرفت فیزیکی مشاهده شد که این روند باید استمرار داشته باشد‌. 

🔹️ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از پروژه زایشگاه شهر لومار،بازدید از پروژه زمین چمن طبیعی شهر لومار،  بازدید از واریانت قاضی خان- بدره، ،دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد و حضور در  نشست شورای اداری با حضور بزرگان معتمدین و متنفذین شهرستان از جمله برنامه‌های سفر دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان سیروان است.

🔹️پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است