استانداری ایلام

ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در ایلام تشکیل شد

ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در ایلام تشکیل شد

ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در ایلام تشکیل شد

ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در ایلام تشکیل شد 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در این نشست هفته زن و بزرگداشت مقام مادر را فرصتی مغتنم برای تبیین نقش مهم و موثر بانوان در جامعه اسلامی دانست . 

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به الگوگیری زنان جامعه از سیره و منش حضرت فاطمه زهرا (س) افزود:  همسرداری و تکریم خانواده ، تربیت صحیح فرزندان و ولایت مداری  از ویژگی‌های بارز یگانه دخت نبی مکرم اسلام بوده که بانوان امروز با تأسی از این خصایص ارزشمند بعنوان الگویی بی بدیل برای زنان جهان محسوب می شوند . 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با جمعی از بانوان و تأکید بر لزوم مدنظر قرار دادن این فرمایشات راهگشا و هدایتگر گفت: بی تردید زنان جامعه اسلامی با بهره گیری از احکام و تعالیم حیات بخش و انسان ساز دین مبین اسلام و همچنین منویات امامین انقلاب می توانند تبلیغات مسموم دشمنان نظام را نقش بر آب و بی اثر کنند. 

وی بر ضرورت برنامه ریزی و اجرای آیین های پرمحتوا و جهاد تبیین جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در هفته بزرگداشت زن و مقام مادر تأکید کرد .
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری نیز ضمن تشریح برنامه های هفته زن گفتند : بحمدالله در جامعه ای زندگی می کنیم که این باور  وجود دارد که زنان انسان ساز هستند و وجود زنان مایه عزت و دوام  خانواده ورمز  اصالت و انسانیت است.
بی تردید  مادران و زنان  بصیر و آگاه، ضامن تربیت نسل متعهد به  ارزشهای اسلامی می باشند.
دیگر اعضای شرکت کننده نیز در این نشست پیرامون اجرای باشکوه ویژه برنامه های گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در استان بحث و ارائه نظر کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است