استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

تاکید استاندار ایلام بر بازنگری طرحها و اولویت های  پژوهشی استان

تاکید استاندار ایلام بر بازنگری طرحها و اولویت های  پژوهشی استان

⭕️ تاکید استاندار ایلام بر بازنگری طرحها و اولویت های  پژوهشی استان 

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان:
❑‌ طرح هادی شهر چشمه شیرین بدره و طرح تفصیلی توسعه و عمران شهر دهلران تصویب شد / نصب پلاک برای تمامی املاک و ساختمان های فاقد پلاک در استان ضروری است

 📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۱۰ دیماه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره توسعه سند دانش بنیان استان گفت:  تا سه ماه آینده با مطالعه دقیق  نقشه راهی برای توسعه دانش بنیان استان ترسیم شود.

وی با تاکید بر بازنگری در طرحها و اولویت های  پژوهشی استان، افزود: باید در شرایط فعلی از هرگونه طرحهای توصیفی پرهیز کنیم و باید رویکرد طرحها کاربردی و آزمایشی و تاثیر گذار در تولید محصول و ارزش افزوده استان باشد.

وی در ادامه بیان داشت: بسیاری از دستگاه های اجرایی استان به شهرداریها بدهکار هستند و لازم است که دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات تملک دارایی‌های در صورتی که تخصیص یابد بخشی از بدهکاری های خود را به شهرداریها پرداخت کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: شورای برنامه ریزی استان یکی از مهم ترین شوراهای استان است که برنامه ها و طرحهای مهم در این شورا تصویب می شود که امروز دو طرح مربوط ‌طرح تفصیلی مربوط به شهر دهلران و شهر چشمه شیرین بدره به تصویب رسید.

استاندار ایلام ابراز کرد: طرح پلاک کوبی معابر شهرهای استان باید با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و دستگاه‌های اجرایی نظیر شهرداری، ثبت احوال در سطح شهرهای استان اجرا شود.

گفتنی است در این نشست فرماندار دهلران با تقدیر از استاندار ایلام در راستای پیگیری انتقال آب چشمه آبگرم دهلران، گفت: با پیگیری های دکتر بهرام نیا استاندار ایلام  بحث انتقال آب چشمه آبگرم دهلران به سمت پایین دستی آغاز شده و هم اکنون در دست اجراست.

 ۷۰ درصد اجرای این پروژه انتقال چشمه آبگرم دهلران خرید لوله پلی اتیلن است که هم اکنون انجام شده و پیمانکار در حال انجام این پروژه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، در این نشست طرح هادی شهر چشمه شیرین بدره، طرح تفصیلی توسعه و عمران شهر دهلران و ناحیه صنعتی ماژین با رای اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است