استانداری ایلام

بازدید استاندار ایلام از مسیر چهارخطه ایلام - حمیل

بازدید استاندار ایلام از مسیر چهارخطه ایلام - حمیل

بازدید استاندار ایلام از مسیر چهارخطه ایلام - حمیل

 بازدید استاندار ایلام از مسیر چهارخطه ایلام - حمیل 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر بهرام نیا روز پنجشنبه  در ادامه سفر های شهرستانی، امروز وارد شهرستان چرداول شد‌ و بلافاصله با حضور در مزار شهدای روستای زنجیره سفلی ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با خانواده شهید لطفی نیز دیدار کرد.


دکتر بهرام نیا سپس از مسیر چهارخطه ایلام - حمیل بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه نیز قرار گرفت.

وی گفت: سال گذشته جلسه ای با قرارگاه خاتم انجام شده است و مقرر شد در قالب تهاتر از مرز جغرافیایی استان ایلام ( حمیل) تا مهران بصورت چهارخطه شود. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام  پیشرفت فیزیکی این پروژه را رضایت بخش  عنوان کرد و افزود: امیدواریم پیمانکار تا ایام اربعین کل گره های ترافیکی این محور مهم را حذف کند.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ۲۰ کیلومتر جدید در مسیر مهران- ایلام چهارخطه شد   و از مسیر جاده حمیل تا ایلام نیز کلنگ چهارخطه ۲۰ کیلومتر دیگر بر زمین زده شد.

ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از پروژه چهار خطه ایلام - حمیل، بازدید از کارخانه کاغذ سنگی، بازدید از محل ایست و بازرسی شباب، بازدید از محل احداث سد چناره،  دیدار مردمی و همچنین شرکت در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر استاندار به چرداول است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است