استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام در مانور بزرگ مشترک ستاد مدیریت بحران استان ایلام:

ارتقای سطح خدمات دهی در شرایط بحرانی از مهم ترین اهداف مانورهای ستاد بحران استان است

ارتقای سطح خدمات دهی در شرایط بحرانی از مهم ترین اهداف مانورهای ستاد بحران استان است

معاون استاندار ایلام در مانور بزرگ مشترک ستاد مدیریت بحران استان ایلام:
❑‌ ارتقای سطح خدمات دهی در شرایط بحرانی از مهم ترین اهداف مانورهای ستاد بحران استان است 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل مدیریت بحران و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد.

سعید هژبری معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری ایلام در اجتماع بزرگ دستگاههای اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان در این مانور گفت: اگر چه ما نمی توانیم از وقوع زلزله جلوگیری کنیم اما می توانیم در کاهش اثرات آن تاثیر گذار باشیم و  برگزاري چنين مانورهايي ضمن اینکه  تأثير بسزايي در آمادگي نيروهاي امدادي و تعامل و هماهنگي بيشتر بين آنها دارد قطعا نتیجه مطلوب چنين مانورهايي را می توان در کاهش تلفات انساني ناشي از حوادث طبيعي دانست.

 وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید در هر زمانی آماده مدیریت بحران باشند و نباید در مواقع بحرانی مانند زلزله غافلگیر شوند.

 هژبری بیان کرد: با عنایت به اهمیت آمادگی و بالا بودن سطح این آمادگی در بین دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی برای رویارویی با وقایع، اتفاقات و حوادثی که بحران زا هستند تمرین و برگزاری مانور برای مقابله با وقوع زلزله احتمالی و کاهش بلایای طبیعی در استان بسیار با اهمیت و نیاز امروز است.

وی افزود: این رزمایش، سنجش آمادگی دستگاه‌ها برای مواجهه با بحران زلزله و بالا بردن سطح آمادگی، هوشیاری و شناسایی فرصت‌های بهبود و نقاط ضعف و تدبیر برای رفع آن‌ها و ارتقای سطح خدمات دهی در شرایط بحرانی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: مانور زلزله ۵ دی ماه به مناسبت سالروز وقوع زلزله دلخراش بم که روز ملي ايمني در برابر زلزله نام گذاري شده با هدف نمايش توانمندي هاي دستگاههای عضو ستاد مدیریت برگزار شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است