استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست  مسکن ملی روستایی:

هدف گذاری برای جهشی در پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی   ........

هدف گذاری برای جهشی در پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی   ........

⭕️هدف گذاری برای جهشی در پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی   ........

استاندار ایلام در نشست  مسکن ملی روستایی:
❑‌ میزان پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی مهم ترین معیار سنجش عملکرد بانکهای استان است/ ساخت و سازها در قالب طرح نهضت ملی مسکن شتاب می گیرد/ موانع پرداخت تسهیلات شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن بسرعت برطرف می شود/ عملکرد بانک ها در  پرداخت تسهیلات مسکن رضایت بخش است

📲 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست مسکن ملی روستایی استان با حضور مدیران بانکهای استان، افزود: موانع ساخت مسکن شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن  برطرف می شود.

وی با بیان اینکه سهل انگاری برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات برای ساخت مسکن شهری و روستایی پذیرفتنی نیست، گفت: خوشبختانه در مجموع عملکرد بانکهای استان در پرداخت تسهیلات مسکن رضایت بخش است که باید پرداخت این تسهیلات با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد.

وی افزود: عملکرد بانک مسکن پرداخت تسهیلات مساکن شهری خوب، اما در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شهری مطلوب نیست.

استاندار ایلام ادامه داد: برنامه داریم که  جهشی قابل توجه را  در پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی شاهد باشیم و ظرف یک ماه آینده نیز گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شهری و روستایی توسط بانکهای عامل باید ارایه شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام، میزان پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی را مهم ترین معیار  برای سنجش عملکرد بانکهای استان عنوان کرد و گفت: تعامل بانکهای استان با متقاضیان بسیار خوب است که این روند باید استمرار باید.

گفتنی است در این نشست مدیران بانکهای استان گزارشی از  میزان پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و شهری ارایه کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است