استانداری ایلام

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری ایلام تاکید کرد

‌نشست هماهنگی برگزاری مراسم يوم الله نهم دی ماه در استانداری ایلام برگزار شد

‌نشست هماهنگی برگزاری مراسم يوم الله نهم دی ماه در استانداری ایلام برگزار شد

‌نشست هماهنگی برگزاری مراسم يوم الله نهم دی ماه در استانداری ایلام برگزار شد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،نشست هماهنگی برگزاری مراسم يوم الله نهم دیماه روز دوشنبه به ریاست زرگوش مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری ایلام برگزار گردید. 
فرشید زرگوش در این نشست بیان داشت: روز نهم دی ماه روز بصیرت افزایی و تجدید میثاق مردم با رهبری و شهدا بود و مردم با بصیرت توانستند در این روز نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کنند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری ایلام تاکید کرد: اغتشاشاگران با کمک جبهه استکبار در فتنه سال ۸۸ سعی داشتند با تحریک جوانان و ذهن آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که با تدبیر مقام معظم رهبری و  با روشنگری و بصیرت مردم کلیه فتنه های آنان خنثی شد.

زرگوش ادامه داد:  جبهه استکبار بعد از گذشت ۱۳ سال از فتنه ۸۸ متفاوت‌تر از آن،  فتنه جدیدی  در جهت ناآرامی در جامعه به را انداخت که این فتنه  در مسیر قومیت گرایی، حقوق بشر و حقوق زنان بود که باز هم همچون گذشته اهداف شوم آنان محقق نشد.

 وی در این نشست از  کلیه مدیران دستگاه های اجرایی استان،  کارکنان و  آحاد مردم استان خواست  بار دیگر و متفاوت تر از سال های قبل  در حماسه ۹ دی حضور یابند و جواب دندان شکنی به یاوه گویان و دشمنان خارجی دهند.

در پایان این نشست کلیه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه هرچه با شکوه برگزار نمودن مراسم يوم الله نهم دی عنوان کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است