استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:

مددجویان مهارت دیده زندان‌ها از تسهیلات اشتغال بهره مند می شوند

مددجویان مهارت دیده زندان‌ها از تسهیلات اشتغال بهره مند می شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام: 
❑‌ مددجویان مهارت دیده زندان‌ها از تسهیلات اشتغال بهره مند می شوند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر «شهریار عباسی» روز سه شنبه ۲۲ آذرماه در مراسم آزادی تعدادی از زندانیان محکوم مالی نیازمند استان ایلام در زندان مرکزی ایلام گفت: چنانچه دستگاه های اجرایی و بانک های عامل سهم خود را در تحقق و ایجاد اشتغال ایفا کنند، شاهد حضور کمرنگ مددجویان در زندان ها خواهیم بود.

وی اظهار کرد: افزایش مهارت آموزی و زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان در زندان و به طور همزمان توسعه زیرساخت‌های در زندان‌ها فرصت مناسبی برای حرفه آموزی ایجاد می کند تا بعد از خروج از زندان زمینه اشتغال آنان فراهم شود. 

عباسی افزود: با پیگیری های بعمل آمده دوره‌های ویژه اشتغالزایی در زندان مرکزی ایلام فراهم شده و چنانچه مددجویان از دوره های مناسبی بهره مند شده باشند از ظرفیت های قانونی و از محل تسهیلات تبصره ۱۶ زمینه اشتغال برای آنان فراهم خواهد شد.

براساس این گزارش، در پایان این برنامه با اهدای لوحی از خدمات و حمایت های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در جهت تقویت مهارت آموزی و اشتغال مددجویان زندان مرکزی ایلام تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است، در جریان این برنامه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک‌های استان، از اقدامات و فعالیت‌های مختلف در مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندان مرکزی ایلام بازدید کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است