استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست نهضت ملی مسکن:

ساخت واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان شتاب می گیرد/ تمامی ظرفیت های استان برای ساخت مسکن ( نهضت ملی مسکن) در نظر گرفته شود

ساخت واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان شتاب می گیرد/ تمامی ظرفیت های استان برای ساخت مسکن ( نهضت ملی مسکن) در نظر گرفته شود

استاندار ایلام در نشست نهضت ملی مسکن:
❑‌ ساخت واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان شتاب می گیرد/ تمامی ظرفیت های استان برای ساخت مسکن ( نهضت ملی مسکن) در نظر گرفته شود/ معماری مناسب و رعایت استانداردها در ساخت و سازهای نهضت ملی مسکن لحاظ شود/ اشتغال، تولید و مسکن سه ضلع توسعه استان است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست نهضت ملی مسکن با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیر کل بنیاد مسکن و جمعی از مدیران مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن استان، افزود: مشکلات زمین در خصوص ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ها باید برطرف شود.

وی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای تسریع در  طرح نهضت ملی مسکن، گفت: ساخت خوابگاه های متاهلی برای دانشجویان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام از برگزاری هفتگی نشست نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: به دلیل اهمیت بالای موضوع مسکن این جلسات با مدیران مرتبط بصورت هفتگی برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه هیچ مشکلی برای ساخت و ساز های طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد، افزود: مجوز ساخت و سازهای ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن در مهران و دهلران اخذ شده است.

استاندار ایلام بیان داشت: الحالق زمین های مورد نیاز  در شهرها و روستاها برای ساخت و سازها در قالب نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گیرد‌.

وی اشتغال، تولید و مسکن سه ضلع توسعه  استان ذکر کرد و گفت: تمامی تلاش مدیران برای افزایش اشتغالزایی، تولید و ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن در استان باشد.

طبق تاکیدات دکتر بهرام نیا استاندار ایلام نشست کارگروه امور زیربنایی بصورت ماهانه برگزار می شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است