استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام :

🔴طرح جامع اربعین حسینی در استان ایلام

🔴طرح جامع اربعین حسینی در استان ایلام

🔴طرح جامع اربعین حسینی در استان ایلام
♦️معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام : 
طرح جامع اربعین حسینی در استان ایلام برای سال آینده تدوین و اجرایی می شود  

مهندس سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در جلسه روز سه شنبه ۲۲ آذرماه که با حضور مدیرکل و کارشناسان دفتر فنی برگزارشد گفت :  برای سال آینده باید طرحی جامع برای اربعین حسینی دیده شود که طی این طرح با شناسایی ظرفیت ها ، نیازمندیها و مشکلات در مسیرهای چهارگانه ورودی استان تا مرز مهران  و متناسب با تعداد زائران زمینه خدمات دهی برای اربعین ۱۴۰۲ فراهم گردد.

وی اظهار کرد: اربعین حسینی بعنوان یک موضوع بین المللی است که استان ایلام و مرز مهران در طول سالهای برگزاری این مراسم ،بیشترین حجم زائران را متحمل شده و افتخار پایتخت خادمان اربعین حسینی را داشته است .

مهندس هژبری گفت : باید برای سال آینده  طرحی ارائه شود تا بر اساس آن نقشه راه خدمات مطلوب با برنامه ریزی صحیح   بر حسب تعداد زائران ورودی به استان ارائه شود .

وی اضافه کرد : با اجرایی شدن طرح جامع اربعین نقش بسزایی در جذب  کمک ها  و تامین اعتبار ریالی لازم برای طرح ها و پروژه های زیر ساختی  خواهد داشت .

معاون استاندار گفت : در حال حاضر تعداد ۳۵ پروژه عمرانی زیرساخت اربعین از ۵ درصد تا ۸۰ درصدپیشرفت فیزیکی در سطح مناطق مختلف استان در دست اقدام می باشد و ۶طرح بزرگ دیگر نیز  پیشنهاد شده است که باید دفتر فنی و دیگر دستگاههای اجرایی برای اتمام و شروع آنها پیگیری لازم بعمل آورند.

ایشان گفت : دفتر فنی موظف است تمام اطلاعات مربوط به پروژه های عمرانی ویژه اربعین حسینی در سامانه منتاک ثبت نماید و بصورت هفتگی با تشکیل جلسه نحوه عملیات اجرایی آنها رصد و پیگیری شود . 

معاون عمرانی استاندار ایلام  در ادامه به تشکیل تیم ویژه ای از کارشناسان دفتر فنی جهت ارزیابی ظرفیت‌های استان بویژه مسیرهای اصلی زائرین تاکید کرد و گفت:  باید از تمام ظرفیت ها ی شهرستانها از جمله ، مساجد ، حسینیه ها ، پارک ها ، خدمات بهداشتی و درمانی ، راه مناسب و ... ضمن شناسایی و پایش آنها در جهت آماده سازی آنها در فرصتی که وجود دارد  استفاده کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است