استانداری ایلام

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام

مهارت آموزی برای بانوان امری ضروریست

مهارت آموزی برای بانوان امری ضروریست

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام
مهارت آموزی برای بانوان امری ضروریست

مدیر کل امور بانوان و خانواده در دیدار با سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهارت آموزی برای بانوان امری ضروریست.
الیاس پوریان مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ایلام با اشاره به اینکه جوانی جمعیت در حال حاضر محور اصلی فعالیت های این دفتر می باشد، خاطر نشان کرد: عدم اشتغال جوانان از کلیدی ترین مشکلات در این حوزه است. 
وی تصریح کرد: دانشگاه ها در حوزه پژوهش می توانند سایر چالش ها و مشکلات این حوزه را بررسی کرده و در زمینه حل این مشکلات اثربخش باشند.
الیاس پوریان در ادامه با اشاره به اینکه نصف جمعیت استان را زنان تشکیل می دهند، مهارت آموزی را برای بانوان امری ضروری دانست و تأکید کرد: بانوان ایلامی با مهارت آموزی هم به اشتغال خود و هم به ایجاد فرهنگ اشتغال و کارآفرینی در خانواده کمک می کنند. 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در پایان خاطر نشان کرد: در زمینه اشتغال زنان خانه دار و سرپرست خانوار تمهیداتی برای پرداخت تسهیلات از صندوق امید در نظر گرفته شده است و اداره امور بانوان استانداری آمادگی دارد با انعقاد تفاهم نامه ای با دانشگاه جامع علمی کاربردی از آموزش های مهارتی و اشتغال آفرین این دانشگاه برای اشتغال بانوان استان استفاده کند.
در ادامه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام نیز با بیان این مطلب که امروز بیش از هر دوره و هر زمانی جامعه نیازمند مهارت آموزی برای اشتغال به ویژه در جوانان است، خاطر نشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه مهارت آفرین و کارآفرین نقشی بسیار مهم و رسالت سنگینی را عهده دار است.
در این جلسه ضمن تبادل نظر در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه بانوان و مشکلات و چالش های پیش روی بانوان در زمینه اشتغال، طرفین آمادگی خود را برای انعقاد تفاهم نامه اعلام کردند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است