استانداری ایلام

استاندار ایلام در ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان:

هفت هزار دانش آموز ایلامی تا پایان بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام می شوند/ آموزش و پرورش ایلام سال گذشته  رتبه نخست کشور در بعد فعالیت فضای مجازی در بحث راهیان نور را به خود اختصاص داده است

هفت هزار دانش آموز ایلامی تا پایان بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام می شوند/ آموزش و پرورش ایلام سال گذشته  رتبه نخست کشور در بعد فعالیت فضای مجازی در بحث راهیان نور را به خود اختصاص داده است

استاندار ایلام در ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان:
❑‌ هفت هزار دانش آموز ایلامی تا پایان بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام می شوند/ آموزش و پرورش ایلام سال گذشته  رتبه نخست کشور در بعد فعالیت فضای مجازی در بحث راهیان نور را به خود اختصاص داده است/ برنامه فرهنگی اردوی راهیان نور مصادق بارز جهاد تبیین است/ تلاش جبهه استکبار برای ایجاد اخلال در کشور ناموفق بود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان ایلام افزود: هفت هزار دانش آموز ایلامی تا پایان بهمن ماه در قالب چهار گروه  به اردوی راهیان اعزام می شوند.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: از ابتدای آذرماه سال‌جاری تاکنون یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند و  تلاش می کنیم این روند استمرار داشته باشد.

وی  با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ نفر در استان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، گفت: اردوی راهیان نور به بصیرت افزایی دانش آموزان منجر می شود و باید همه با آن توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه آموزش و پرورش ایلام سال گذشته  رتبه نخست کشور در بعد فضای مجازی در بحث راهیان نور را به خود اختصاص داده است، گفت: سال گذشته روزانه ۴۰۰ هزار نفر بصورت آفلاین و آنلاین از برنامه های  مجازی در بحث راهیان نور استفاده کردند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش همه جانبه جبهه استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن و جبهه استکبار دانش آموزان را هدف قرار داده است که در این راستا می طلبد تبیین دستاوردها در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به توفیقات و پیشرفت های کشور در همه بخش ها و عرصه ها، خاطرنشان کرد: امروز در صنعت هوایی، علوم دریایی و پزشکی، نانو، نانو تکنولوژی و دیگر عرصه ها به لطف خدا و تلاش جوانان در حال پیشرفت هستیم.

استاندار ایلام تاکید کرد:  تلاش جبهه استکبار برای ایجاد اخلال در کشور ناموفق بود و امروز شاهد آرامش کامل در کشور هستیم و باید همه در برابر فتنه های دشمن هوشیار باشیم و در راستای جهاد تبیین که همان آگاه‌سازی نسل جدید است به وظیفه خود عمل کنیم.

وی خواستار تدوام برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در مدارس شد و گفت: دانش آموزان باید از  گنجینه های معنوی و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران آگاه شوند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در پایان  بر لزوم توجه ویژه به یادمان ها و گلزار شهدای استان تاکید کرد و گفت: برای ساماندهی یادمان ها و گلزار شهدا ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  اختصاص یافته است که ۲۵ میلیارد برای بازسازی یادمان ها و ۴.۵ میلیارد تومان نیز  برای مرمت گلزار شهدا در نظر گرفته است که تاکنون  ۱۴ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است