استانداری ایلام

استاندار ایلام در گرامیداشت هفته بسیج و گردهمایی  بسیج اساتید استان:

بسیج نتیجه تراوش فکری امام ( ره ) بود/  بسیجیان  خالصانه، گمنام و بی ریا خود را برای نظام وقف کردند

بسیج نتیجه تراوش فکری امام ( ره ) بود/  بسیجیان  خالصانه، گمنام و بی ریا خود را برای نظام وقف کردند

استاندار ایلام در گرامیداشت هفته بسیج و گردهمایی  بسیج اساتید استان:
❑‌ بسیج نتیجه تراوش فکری امام ( ره ) بود/  بسیجیان  خالصانه، گمنام و بی ریا خود را برای نظام وقف کردند/ همدلی و هم افزایی مسیر توسعه و پیشرفت استان را هموار می‌کند/ نظام، حاصل خون هزار شهید سرافراز کشور است/ بسیجیان در ایام شیوع کرونا نقش خود را بخوبی ایفا کردند 

📲 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه در گردهمایی بسیج اساتید استان، افزود: هفته بسیج فضای کشور را عطر آگین کرده است  و این هفته را به همه بسیجیان تبریک عرض می کنم.

وی در ادامه گفت: تشکیل بسیج یادگار حضرت امام ( ره ) است و روز به روز به این دور اندیشی پی می بریم که بسیج چه اندازه توانسته به کشور در تمامی حوزه ها کمک کند.

استاندار ایلام ادامه داد:  هر کسی که  در راستای آرمان های امام ( ره ) حرکت کنند بسیجی محسوب می شود و به برکت همین بسیج است  در همه عرصه ها پیشرفت داشته ایم که نمونه آن پیشرفت در عرصه های علمی، موشکی و پزشکی و نانو است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در کشور خالصانه، گمنام و بی ریا خود را برای نظام وقف کردند، گفت: بسیجیان در ایام شیوع  کرونا نیز نقش خود را  بخوبی ایفا کردند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود افزود:  در زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم  تحریم های ناجوانمردانه تشدید شد  که با وجود همه این مشکلات دولت معیشت مردم را به زلف برجام گره نزد و در طول بیش از یکسال از دولت اقدامات بسیاری در استان و کشور انجام شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است