استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان:

رتبه برتر استان در پرداخت تسهیلات اشتغال و ازدواج

رتبه برتر استان در پرداخت تسهیلات اشتغال و ازدواج

 رتبه برتر استان در پرداخت تسهیلات اشتغال و ازدواج
استاندار ایلام در نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان:
❑‌روند پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل شود/ ایلام رتبه چهارم کشور را در زمینه احیاء واحدهای راکد را کسب کرد/ افزایش راندمان کاری ادارات در گرو استفاده از پژوهش های دانشگاهی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر «حسن بهرام‌نیا» روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه در چهارمین نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان ایلام اظهار کرد: استان افق خوبی را برنامه‌ریزی کرده است و برای رسیدن به افق تعیین شده یک هارمونی بین دستگاه‌های استان برقرار است.

وی، مهمترین ویژگی شرکت‌های دانش‌بنیان را داشتن طرح و ایده‌های جدید بر پایه دانش و فناوری‌های کشور دانست و ادامه داد: به منظور ایجاد یک طرح خلاقانه و نوین در داخل کشور باید محیط مناسب برای آزمایش و ارائه آن فراهم باشد و در صورتی که طرح با سطح فناوری و زیر ساخت‌های کشور ایران مغایرت داشته باشد؛ حمایت از آن‌ها امکانپذیر نخواهد بود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود خواستار دقت نظر و توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاهی شد و تاکید کرد: افزایش راندمان کاری ادارات وابسته به بهره‌برداری از پژوهش‌های دانشگاهی است.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه ایلام رتبه چهارم کشور را در زمینه احیاء واحدهای راکد و تعطیل شده را کسب کرد، ادامه داد: اداره صمت استان نیز مقام اول کشور را بدست آورده و در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج و تسهیلات اشتغال نیز رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده ایم.

بهرام‌نیا تصریح کرد: هر اقدامی را نمی‌توان در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کرد زیرا شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل و فعالیت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان یک نفر را با حفظ سمت به عنوان معاون امور دانش‌بنیان و فن‌آور انتخاب کنند تا با پارک علم و فناوری استان در ارتباط باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بانک‌های استان در زمینه پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان روان‌تر عمل کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است