استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست با اصناف و بازاریان استان:

بازاریان همیشه طرف حق را گرفته اند

بازاریان همیشه طرف حق را گرفته اند

استاندار ایلام در نشست با اصناف و بازاریان استان:
❑‌ بازاریان همیشه طرف حق را گرفته اند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه در نشست با اصناف و بازاریان استان گفت: بازاریان دارای یک هویت تاریخی، مدنی، سیاسی و اجتماعی هستند و با رجوع به تاریخ، بازار همواره محل و مرجع برای حل اختلاف مردم بوده است و مشکلات مردم در بازار حل و فصل می‌ شد.

وی در ادامه گفت: بازار محل فراگیری علوم دینی بود و هویت بازار یک هویت بسیار خوب است.

استاندار ایلام با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری در خصوص بازاریان، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ بازاریان در مبارزه با رژیم ستم شاهی و مأنوس بودن با علما نقش خود را بخوبی ایفا کردند، بازاریان و اصناف همواره در خدمت انقلاب بودند و در همه میدان ها حضور داشتند که ما این موضوع را بخوبی درک کردیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: حضور بازاریان در جبهه حق علیه باطل بهترین سندی از هویت دینی و مذهبی این قشر است.

وی با اشاره به آنانی که خواب برای نظام دیدند و یک عده را تحریک کردند و به کف خیابان ها آوردند و فشار بر بازار آوردند، گفت: با همراهی مردم بازاریان در مقابل نقشه شوم دشمن با قاطعیت ایستادند که جای تشکر و قدردانی دارد.

دکتر بهرام نیا با اشاره به پرداخت مالیات در کشور ،گفت: اقتصاد درآمد کشور از نفت و درآمد ناشی از مالیات است.

وی ادامه داد: کارمندان دولت مانند بازاریان در حال خدمت مردم هستند و در ابتدای هر ماه مالیات از آنان اخذ می شود، مالیات جز شرع است و در حکومت های سیاسی دنیا این اصل پابرجاست.

وی افزود: در آمد در عصر امروز باید شفاف باشد و امروز هیچ چیز پوشیده از دید مردم نیست.

استاندار ایلام در پایان گفت: یک هزار و دویست و میلیارد در ایام اربعین برای استان هزینه شد و راه های مواصلاتی چهار خطه گردید.

وی افزود: در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۲۳ درصد تلفات جاده ای کاهش یافت و در مجموع ۵۰ درصد کاهش تصادفات را داشتیم.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است