استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای ساماندهی امور جوانان استان:

ایلام رتبه نخست کشور از نظر پرداخت تسهیلات ازدواج

ایلام رتبه نخست کشور از نظر پرداخت تسهیلات ازدواج

ایلام رتبه نخست کشور از نظر پرداخت تسهیلات ازدواج
استاندار ایلام در نشست شورای ساماندهی امور جوانان استان:
❑‌ تصمیم سازی در خصوص جوانان مشارکت همه دستگاه ها را می طلبد/ آموزش و پرورش و دانشگاه ها در ساماندهی امور جوانان نقش کلیدی دارند
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۲۹ آبان‌ در سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: آموزش و پرورش و دانشگاه ها در ساماندهی امور جوانان نقش کلیدی دارند.
وی ادامه داد: ضوابط و مقررات و مشوق های ازدواج و فرزند آوری باید برای مردم اطلاع رسانی شود و عملکرد ادارات باید در حوزه ازدواج جوانان در استان باید به سمع و نظر مردم برسد.
استاندار ایلام خواستار مشارکت همه دستگاه های برای توجه به امور جوانان شد و افزود: هرگونه تصمیم سازی در خصوص جوانان مشارکت همه دستگاه ها را می طلبد.
نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: ۷۰ سالن و مجموعه در استان جهت برگزاری مراسمات ازدواج در نظر گرفته شده است و هیچ اجاره بهایی برای برگزاری مراسمات ازدواج از متقاضیان دریافت نمی شود.
وی گفت: ایلام رتبه نخست کشور از نظر پرداخت تسهیلات ازدواج در هفت ماهه سال ۱۴۰۱ را دارد و یک هزار نفر در سطح نوبت وام ازدواج هستند که باید همه بانک ها در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار ایلام تاکید کرد: اقدامات انجام شده در حوزه تسهیل امر ازدواج جوانان رضایت بخش است و بستر های فرزند آوری به نسبت گذشته مهیا شده است.

دکتر بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور مدیران کل استان در تمامی جلسات، افزود: طی بازه زمانی شش ماهه تعداد دفعات حضور مدیران در نشست های استانداری به وزارتخانه های متبوع ارسال می شود و عملکرد مدیران در این راستا بررسی می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است