استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته بسیج

بسیج نتیجه تفکر ناب حضرت امام‌خمینی(ره) بود

بسیج نتیجه تفکر ناب حضرت امام‌خمینی(ره) بود

پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته بسیج
استاندار ایلام:
بسیج نتیجه تفکر ناب حضرت امام‌خمینی(ره) بود
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۵ آذر سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و روز بسیج نام‌گذاری شده است و این ایام فرصت مغتنمی‌‌است تا ضمن تشریح خدمات و دستاوردهای بسیج به‌عنوان یک سازمان مردمی در حوزه‌های مختلف به توسعه و بالندگی بیش از پیش این نهاد مقدس و خدمت‌گذار اهتمام داشت.
بسیج در کنار مردم و خدمتگزار راستین ملت است. نام بسیج با جهاد در عرصه‌های مختلف گره خورده است و هر زمان این نیروی جهادگر و سازنده پیشگام بوده در امور پیش رو گره‌گشا و پیروز شده‌ایم.
پیشنیه درخشان بسیج در ادوار مختلف عمر پربرکت انقلاب‌ اسلامی چنان درخشان و با صلابت است که امروز به یک فرهنگ مستحکم در عمران و آبادانی کشور مبدل شده است.
نام و آوازه بسیج در رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان اسلام علیه متجاوزان بعثی به آب و خاک ایران اسلامی بر سر زبان افتاد و در ادامه با حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف فرهنگی از ایثار وشهادت، تلاش و کار جهادی در عمران و آبادانی کشور ایجاد کرد.
امروز بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در روزهای سخت چون ۸ سال دفاع مقدس، سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه‌ای دیگر و این بار در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای عمران و آبادانی این آب و خاک در جهاد است.
واضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نظیر، بی‌بدیل و شایسته تقدیر است.
اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف استان ایلام که حقیقتا در دوران دفاع مقدس بسیجی‌وار و با شایستگی هرچه تمام‌تر مرزداری و مرزبانی کردند، از درگاه خداوند قادر متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است