استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست هماهنگی برنامه های هفته بسیج:

بسیج نتیجه تفکر ناب حضرت امام ( ره ) بود

بسیج نتیجه تفکر ناب حضرت امام ( ره ) بود

بسیج نتیجه تفکر ناب حضرت امام ( ره ) بود
استاندار ایلام در نشست هماهنگی برنامه های هفته بسیج:
❑‌ بسیج در ایام شیوع کرونا و اربعین خدمات ماندگاری به مردم ارایه کرد/خدمات بسیج در بخش مختلف بارقه ای امید را در دل همه مردم ایجاد کرد/ همراهی بسیج و مردم ضامن امنیت و اقتدار کشور است
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۲۸ آبان ماه در نشست هماهنگی برنامه هفته بسیج، گفت: در راستای اعتلای فرهنگ بسیج همه تلاش خود را باید بکار گیریم.

وی ادامه داد: سردار شاکرمی به معنای واقعی کلمه یک بسیجی تمام عیار در تمامی عرصه ها است و مسولیت شورا هماهنگی هفته بسیج به عهده فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) است.

استاندار ایلام از گزارشات ارایه شده اقدامات بسیج در نشست قدردانی کرد و گفت: این خدمات ارزشمند گویای نقش تاثیر گذار این عزیزان در همه عرصه ها است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام، بسیج را نتیجه تفکر ناب حضرت امام ( ره ) عنوان کرد و گفت: بسیج در ایام شیوع کرونا و اربعین خدمات ماندگاری به مردم ارایه کرد.

وی با بیان اینکه خدمات بسیج در بخش مختلف بارقه ای امید را در دل همه مردم ایجاد کرده است،افزود: به خاطر تفکر ناب امام ( ره ) یک نیروی کارآمد برای مبارزه با نظام سلطه و ضد انقلاب ایجاد شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: حضور پررنگ و همه جانبه بسیج بعنوان یک سازمان مردمی در کنار مردم ستودنی است و همه باید اقدامات این حوزه را اطلاع رسانی کنند.

دکتر بهرام نیا همراهی بسیج و مردم را ضامن امنیت و اقتدار کشور در همه عرصه ها عنوان کرد و گفت: با فداکاری و تلاش شبانه روزی بسیج نقشه های شوم جبهه استکبار نقش بر آب شد و با شکست بزرگی مواجه شدند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: امام ( ره ) فرمودند «اگر بسیج نبود پیروزی در جنگ مسجل نبود‌».

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج، گفت: مقام معظم رهبری افزودند« بسیج عبارت از مجموعه از پاک ترین فداکارترین افراد است که در راستای اعتلای کشور تلاش می کنند».
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است