استانداری ایلام

معاون استانداری ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:

رفع موانع تولید پنج واحد تولیدی در ایلام

رفع موانع تولید پنج واحد تولیدی در ایلام

رفع موانع تولید پنج واحد تولیدی در ایلام
معاون استانداری ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:
شرایط سرمایه‌گذاری در مناطق کم برخوردار ایلام مهیا می شود
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر «شهریار عباسی»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام عصر امروز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حوزه صنعت و معدن با اشاره به توسعه و رونق تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر برخوردار استان در راستای تحقق توسعه متوازن گفت: تلاش می شود تا با توسعه زیرساخت‌های لازم شرایط سرمایه‌گذاری و فعالیت‌ واحد‌های تولیدی در این مناطق مهیا شود.
وی با اشاره به ایجاد طرح خوراک دام و طیور در شهرستان هلیلان اظهار کرد: با هدف رونق تولید و ایجاد اشتغال برای توسعه مناطق کم برخوردار، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد و مدیران هم باید با همین نگاه زمینه سرمایه‌گذاری را در این مناطق فراهم کنند.
براساس این گزارش، در این جلسه صاحبان واحد تولیدی با حضور مدیران اجرایی مربوطه هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعیین تکلیف بدهی تسهیلات، جانمایی طرح ها، بازگشایی مجدد واحدها و سرمایه در گردش از جمله مشکلات این واحدها بود.
گفتنی است، درادامه پیگیری و حل موانع و مشکلات طرح های خوراک دام و طیور در هلیلان، شرکت کیمیاگران بدره الکل، گروه صنعتی نظری، شرکت مصالح سازان پردیس دویرج وطرح بازیافت ضایعات چوبی و فلزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاههای مربوطه ابلاغ شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است