استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری ایلام:

دانش افزایی در حوزه پدافند غیرعامل ضروری است/ رمز موفقیت هر سازمان برای تحقق برنامه ها بهره گیری از نگاه کارشناسی است

دانش افزایی در حوزه پدافند غیرعامل ضروری است/ رمز موفقیت هر سازمان برای تحقق برنامه ها بهره گیری از نگاه کارشناسی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری ایلام: دانش افزایی در حوزه پدافند غیرعامل ضروری است/ رمز موفقیت هر سازمان برای تحقق برنامه ها بهره گیری از نگاه کارشناسی است/ تقویت موضوع پدافند غیرعامل در کشور مرهون توجهات ویژه مقام معظم رهبری به این حوزه است
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز سه شنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری ایلام به مناسبت آغاز هفته پدافند غیرعامل، با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل و همچنین بهره گیری از تمامی تجربیات کارشناسان در بخش های مختلف برای پیشبرد اهداف سازمانی یک مجموعه، گفت: رمز موفقیت هر سازمان برای تحقق برنامه ها، بهره گیری از نگاه کارشناسی و تخصصی است.
وی ادامه داد: اقدامات حوزه پدافند غیرعامل مستقیماً بر عهده این واحد در استان و کارگروه ذیل این شورا است و تلاشهای همه همکاران در حوزه پدافند غیر عامل و کارگروه ها قابل تقدیر و تحسین است‌.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با تاکید بر اجرایی شدن تمامی طرح ها و برنامه های حوزه پدافند غیرعامل در تمامی بخش ها، گفت: باید مبحث پدافند غیرعامل در استان نهادینه و اقدامات کمیته ها و کارگروه های ذیل این شورا اجرا و در رسانه ها انعکاس داده شود.
معاون استاندار ایلام ادامه داد: وظیفه اصلی پدافند غیرعامل به نوعی پیشگیری است و با وجود اقدامات پیشگیرانه متعدد در این حوزه، آنطور این اقدامات نمایان نشده است.
وی هر گونه هزینه در حوزه پدافند غیرعامل را نوعی سرمایه گذاری ذکر کرد و گفت: مقام معظم رهبری به این حوزه اعتقاد راسخ دارند و با قاطعیت از بحث پدافند غیرعامل حمایت کردند و اگر چنانچه این ساختار اکنون در کشور و تمامی استان تقویت شده مرهون نگاه کارشناسی و توجه ویژه معظم له به این حوزه است.
حسنی بیان داشت: کشور ما از نظر بلایای طبیعی در تهدیدات سازمان یافته در معرض آسیب است که در این راستا باید آسیب ها را شناسایی و برای آنها چاره اندیشی کنیم.
محمد رحیمی مدیر کل پدافند غیرعامل نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل استان تشریح کرد و گفت: با اهتمام و همدلی بین مجموعه و روسای کارگروه توانستیم در تحقق برنامه موفقیت باشیم که این روند باید استمرار داشته باشد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است