استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام در نشست هماهنگی مراسم ۱۳ آبان: پ

پیام ۱۳ آبان مبارزه دائمی و مستمر با استکبار جهانی است

پیام ۱۳ آبان مبارزه دائمی و مستمر با استکبار جهانی است

معاون استاندار ایلام در نشست هماهنگی مراسم ۱۳ آبان: پیام ۱۳ آبان مبارزه دائمی و مستمر با استکبار جهانی است
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز شنبه در نشست هماهنگی مراسم ۱۳ آبان گفت: این روز بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار شناخته می شود‌.
وی افزود: افرادی زیادی در کشور در مسیر مبارزه با استکبار به شهادت رسیدند که پرچمدار این مسیر حضرت امام ( ره ) است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: پیام ۱۳ آبان مبارزه دائمی و مستمر با استکبار جهانی است و این مبارزه مخصوص یک مقطع خاص نیست چراکه نوع ساختار، ذات و فطرت نظام اسلامی مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان در سراسر جهان است.
وی تاکید کرد: برای تضعیف نظام اسلامی در ابتدا انقلاب از سوی استکبار مورد هجوم قرار گرفتیم که از مصادیق آن جنگ تحمیلی و ترور دانشمندان کشور است.
حسنی گفت: دشمن و استکبار جهانی با ایجاد قطبی سازی جامعه و پیوند مسایل مهم کشور به هم، تلاش کردند مردم را به خیابان بیاورند و کشور را به حاشیه و تضعیف کنند که فتنه آنها همچون گذشته خنثی شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: تهاجم ترکیبی یکی از اضلاع مهم آن تهاجم رسانه ای است که این تهاجم رسانه ای فکر و ذهن جوانان ما را تحت تاثیر قرار داده است و برخی از آنان بدون تفکر در زمین دشمن باز کردند و دچار خطایی محاسباتی شدند.
وی با اشاره نقش گروه های تجزیه طلب در اغتشاشات اخیر، گفت: گروه های تجزیه طلب نقش مهمی در اغتشاشات اخیر داشت و آنان نیز همواره تلاش کردند کشور را تضعیف کنند و به کشور خسارت بزنند.
حسنی گفت: اکثر ملت ما بصیر هستند و تحت هیچ عنوان با اغتشاشگران همراه نشدند و وظیفه ما این است که خوی درنده استکبار را تبیین کنیم که در این راستا وظیفه رسانه ها کلیدی است.
معاون استاندار ایلام با مرور رویکرد خصمانه استکبار نسبت به کشور در سال‌های اول انقلاب تاکنون گفت: دشمن پس از انقلاب با فتنه های خود حوادثی نظیر بمب گذاری در حزب جمهوری اسلامی و انفجار در دفتر نخست وزیری تلاش داشتند کشور را متوقف کنند که موفق نشدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر باشکوه برگزار شدن مراسم ۱۳ آبان در ایلام گفت: در برگزاری این مراسم همه دستگاه ها نقش دارند اما نقش دستگاه هایی نظیر سازمان تبلیغات، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و صدا و سیما بسیار محسوس است‌.
حسنی اضافه کرد: مهیا کردن فضای سازی محیطی در این مراسم مدنظر قرار گیرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است