استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

لازم است کارهای تحقیقاتی و پژوهشی خروجی کاربردی و راهبردی داشته باشد ...

لازم است کارهای تحقیقاتی و پژوهشی خروجی کاربردی و راهبردی داشته باشد ...

لازم است کارهای تحقیقاتی و پژوهشی خروجی کاربردی و راهبردی داشته باشد ...
استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان: نتیجه پژوهش دستگاه ها چراغ راه آینده مدیران باشد/دستگاه های اجرایی ظرف یک هفته پیشنهادات پژوهشی خود را ارائه کنند
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۲۷ مهر در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: علاوه بر اینکه پژوهش های که انجام گرفته ضرورت داشته، همچنین انتخاب نخبگان برای طرح پژوهشی مهم است‌.
وی بیان داشت: نتیجه پژوهش ها به عنوان راهکار به دستگاه متولی داده می شود و در این زمینه لازم است که خروجی آن کاربردی و راهبردی باشد.
استاندار ایلام با عنوان این مطلب که دستگاه های اجرایی استان با رعایت اولویت بندی نقاط ضعف خود را احصا کنند، اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید پیشنهادات خود را حداقل ظرف یک هفته اعلام کنند.
وی با تاکید بر این نکته که تحقیق و پژوهش ها نباید تکراری و قبلا انجام شده باشد، گفت: کار تحقیقی باید نو و تازه باشد و گره گشای امورات دستگاه های اجرایی باشد.
دکتر بهرام نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با قدردانی از رئیس دادگستری استان، گفت: از زمان تصدی ایشان در این جایگاه تمامی تلاش خود را برای اجرای عدالت و پیشرفت اقتصادی و رفع مشکلات استان بکار گرفتند و در ارتباط با رفع موانع سرمایه گذاران استان همراهی خوبی داشتند.
وی بیان داشت: افق پیش رو استان امیدوار کننده است و در دولت سیزدهم به اقتصاد، اشتغال و تولید استان توجه ویژه شده است و امروز تعامل بسیار خوبی استانداری و دستگاه قضا در استان برقرار است.
استاندار ایلام گفت: طرح های پژوهشی باید نیاز واقعی دستگاه های اجرایی باشد و در جلسه بعد ارایه شود.
گفتنی است در این نشست مقرر شد که نیروگاه سد و نیروگاه سیمره بدره علاوه بر تسریع در ایجاد سایت برای ۴۸ واحد مسکونی حاشیه سد تا زمان تحویل منازل به آنان، برای ساکنین در شهر بدره خانه اجاره کند و اسکان داده شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است