استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

از همه ظرفیت های موجود در جهت رونق و پویایی گمرک استفاده می‌شود ...

از همه ظرفیت های موجود در جهت رونق و پویایی گمرک استفاده می‌شود ...

از همه ظرفیت های موجود در جهت رونق و پویایی گمرک استفاده می‌شود ...
استاندار ایلام در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی:❑‌ هر گونه جابجایی مسافر در ناوگان حمل‌ونقل استان چه با اتوبوس و چه سواری باید از طریق بلیط فروشی انجام شود
| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا، عصر امروز شنبه ۱۶ مهرماه در پنجاه و هشتمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه ساماندهی گمرک نقش زیادی در توسعه اقتصادی استان دارد، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت رونق و پویایی گمرک استفاده کرد.
وی با اشاره به تجربه موفق در کوتاه کردن دست دلالان و مخلان اقتصادی اظهار داشت: هم افزایی و هماهنگی ایجاد شده در بین دستگاه‌های اجرایی مستقر در گمرک می تواند کمک شایانی به ساماندهی وضعیت تردد زورا، مسافران و ... ایجاد نماید.
استاندار ایلام در ادامه تاکید کرد: هر گونه جابجایی مسافر چه با اتوبوس و چه سواری باید از طریق بلیط فروشی انجام شود تا از مسافر قیمت گزافی اخذ نشود.
وی در ادامه خواستار رفع موانع پیش رو توسط مدیران مربوطه شد و افزود: وضعیت داخل گمرک در شأن استان نبود و نیاز به یک اقدام جهادی داشت که این اقدام صورت گرفت و باید ادامه داشته باشد.
دکتر بهرام نیا از مدیریت گمرک استان خواست تا با افزایش نیروی انسانی و بکارگیری امکانات، اهتمام ویژه‌ای به رفت و آمد ناوگان حمل و نقل کامیون ها داشته باشد تا بار تریلرها به موقع تخلیه شود و بعد از بارگیری صادرات کالا انجام شود.
وی با توجه به درخواست تجار برای کاهش قیمت اجاره غرفه‌ها در مرز مهران گفت: در جهت توسعه صادرات و با در نظرگرفتن منافع تجار و نیز حذف دلالان، لازم است غرفه ها بصورت مزایده ای و با قیمت پایه مورد استفاده قرار گیرند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است