استانداری ایلام

استاندار ایلام در آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس:

رزمندگان دوران دفاع مقدس طلای عیار بالای کشورند ...

رزمندگان دوران دفاع مقدس طلای عیار بالای کشورند ...

‍ (⭕️ رزمندگان دوران دفاع مقدس طلای عیار بالای کشورند ...

استاندار ایلام در آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس: 
❑‌ عملکرد خوب ستاد اربعین رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به دنبال داشت/ پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه های ارزشمند کشور هستند/شجاعت و دلاوری مردم ایلام در تاریخ دوران دفاع مقدس ثبت شده است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۳۰ شهریور در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا، به ویژه سه هزار شهید والامقام استان ایلام، و آرزوی سلامتی برای نایب امام زمان (عج) و توفیفات بیش از پیش برای دولت سیزدهم، افزود: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه های ارزشمند کشور هستند.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که مزین نمودن جلسه به نام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وزن این نشست بالا می رود، اظهار داشت: جانفشانی و ایثارگری پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با سخنان معظم له به جهان مخابره می شود.

استاندار ایلام با قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده مرزبانی، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، بسیج و روحانیون و عشایر غیور و دلاور مردان حوزه دفاع مقدس در این برنامه، گفت: رزمندگان طلای عیار بالای کشورند و در گام دوم انقلاب باید بر ارزش آنان افزوده شود.

در ادامه  خطاب به رزمندگان و پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس استان ، گفت: شما راویان خوش سخن هستید و باید خاطرات دوران دفاع مقدس را برای جوانان بازگو کنید.

دکتر بهرام نیا با بیان اینکه شجاعت و دلاوری مردم ایلام در تاریخ دوران دفاع مقدس ثبت شده است، گفت: برای گذر و مرور تاریخ جنگ لاجرم باید از تاریخ دفاع ایلام شروع کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام و با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری این کنگره عظیم اربعین، گفت: همه این عزیزان با دغدغه دین و فرهنگ اربعین لباس خدمت بر تن کردند و نتیجه تلاش  کمیته های ۱۷ گانه اربعین، برگزاری باشکوه این کنگره عظیم بود.

رئیس ستاد اربعین استان با اشاره به اعلام رضایت مقام معظم رهبری از برگزاری کنگره بزرگ اربعین امسال، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «اربعین امسال معظم ترین و باشکوه ترین  اربعین در طول تاریخ بود».

استاندار ایلام ادامه داد: در اربعین امسال همه تلاش کردند به زوار خدمت کنند  و زوار با خاطره خوب استان را ترک کردند که هم استقبال و هم بدرقه بسیار خوب بود.

وی افزود: همه عزیزان و اعضای ستاد اربعین در طول این روزها در مهران با تمامی توان پای کار بودند تا اربعین باشکوه برگزار شود و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نکردند.

دکتر بهرام نیا با قدردانی از همه اعضای ستاد اربعین و ائمه جمعه در تمامی شهرستان ها و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، گفت: توجه به امور فرهنگی در این اربعین مورد عنایت قرار گرفت که علاوه بر فضای سازی بسیار خوب، هر زمان در موقع اذان به موکب ها سر می زدیم نماز جماعت در حال برگزاری بود.

استاندار ایلام در پایان گفت: در اربعین امسال سردار شاکرمی و سردار القاصی مهر  به موقع وارد عمل شدند و فرمانده مرزبانی و نیروی زمینی بیشترین تلاش داشتند که جای قدردانی دارد.

🗓️ | چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است