استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

بهره‌برداری پست سیار ۶۳ کیلوولت مهران در راستانی تقویت برق پایانه مرزی در کمتر از سه ماه از مصادیق مدیریت جهادی است

بهره‌برداری پست سیار ۶۳ کیلوولت مهران در راستانی تقویت برق پایانه مرزی در کمتر از سه ماه از مصادیق مدیریت جهادی است

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛ افتتاح پست سیار ۶۳ کیلوولت مهران ویژه اربعین با حضور معاون استاندار ایلام 

معاون استاندار ایلام: 
🔹 بهره‌برداری پست سیار ۶۳ کیلوولت مهران در راستانی تقویت برق پایانه مرزی در کمتر از سه ماه از مصادیق مدیریت جهادی است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در ششمین روز از هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام و فرماندار مهران، پست سیار ۶۳ کیلوولت مهران با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر ویژه اربعین با حضور معاون هماهنگی امور استانداری ایلام به بهره‌برداری رسید.

پیشگیری از بلوار شدن ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت مهران یک، ارائه خدمات و تسهیل سفر زائرین به عتبات عالیات در ایام اربعین و افزایش قابلیت اطمینان شبکه توزیع منطقه از جمله اهداف راه اندازی این پروژه است.

گفتنی است این طرح با ارزش سرمایه‌گذاری ۵۵۰ میلیارد ریال افتتاح و از یک دستگاه فیدرترانس ۶۳ کیلوولت، ۶ دستگاه خروجی ۲۰ کیلوولت، یک دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت ۳۰ مگاوات ولت آمپر برای این طرح استفاده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام  در آیین کلنگ زنی این طرح گفت: افتتاح این طرح در عرض کمتر از سه ماه و برای تأمین برق اربعین در پایانه مرزی با افزایش هفت برابری و با توجه به گرمای امسال اربعین از مصادیق مدیریت جهادی است.

فرماندار مهران نیز در این برنامه گفت: با راه اندازی این پست و افزایش تأمین برق و با تدبیر استاندار ایلام، مشکل برق پایانه زرباطیه به منظور تسریع در فرایند ورود و خروج زائران نیز حل می شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است