استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان:

رسالت جشنواره شهید رجایی ایجاد انگیزه برای خدمات رسانی بیشتر به مردم است

رسالت جشنواره شهید رجایی ایجاد انگیزه برای خدمات رسانی بیشتر به مردم است

‍ ⭕️ اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری، بهبود فضای کسب و کار و میزان رضایتمندی مردم سه فاکتور مهم ارزیابی در جشنواره شهید رجایی ...

استاندار ایلام در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان:
❑‌ رسالت جشنواره شهید رجایی ایجاد انگیزه برای خدمات رسانی بیشتر به مردم است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز دوشنبه ۷ شهریور ماه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان که با موضوع «برگزاری جشنواره شهید رجایی» برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در دولت کار و کرامت دغدغه همه مدیران خدمت رسانی و ارتباط بی واسطه با مردم است.

وی افزود: در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ عملکرد دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ بررسی و دستگاه های برتر معرفی می شود و اگر چنانچه دستگاه هایی با فاصله کمتری نسبت به سایر دستگاه ها حائز رتبه نشوند دلیل بر کم کاری آن دستگاه‌ها نیست.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه گفتمان و منش دولت شهید رجایی باید الگو همه مدیران امروز باشد، اضافه کرد: همه ما باید در راستای خدمت رسانی به مردم با سعه صدر از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نکنیم و با همه وجود گره گشای مشکلات مردم باشیم.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه جشنواره شهید رجایی، گفت: هرساله برگزاری این جشنواره در هفته دولت موجب می شود دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به مردم و سایر امور رقابت تنگاتنگ داشته باشند.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: در این جشنواره براساس سامانه عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف از جمله سه فاکتور مهم، اجرای مصوبات سفر رییس جمهور، بهبود فضای کسب و کار و میزان رضایتمندی مردم و... ارزیابی می شوند و دستگاه های که بهترین عملکرد را داشته باشند معرفی خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد که فعالیت همه مدیران دستگاه های اجرایی و کارگزاران دولت در استان با نگاه  الهی باشد.

گفتنی است در این نشست در خصوص نحوه برگزاری جشنواره شهید رجایی و تاریخ و زمان برگزاری این جشنواره   بحث و تبادل نظر و بررسی شد.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مسئول اصلی و مستقیم ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و معرفی دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی است.

🗓️ | دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

Telegram (https://attach.fahares.com/Mi3jzgpleqJRV4y7wlx+6w==)

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است