استانداری ایلام

استاندار ایلام

کارنامه دولت در استان در همه حوزه ها درخشان است

کارنامه دولت در استان در همه حوزه ها درخشان است

استاندار ایلام:
‌‌❑‌ کارنامه دولت در استان در همه حوزه ها درخشان است

استاندار ایلام گفت: طی این ۹ ماه در حوزه های مختلف کارهای خوبی شده که نشان از عملکرد مدیران انقلابی و جهادی است و در این زمینه کارنامه دولت در استان در همه حوزه ها درخشان است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در حاشیه برنامه های سفر به شهرستان دهلران با عنوان این مطلب که در کارنامه دولت در استان در همه حوزه ها درخشان است، اظهار داشت: ۹ ماه است که ما در استان هستیم و کارهای بزرگی در این مدت انجام شده که خیلی از عقب ماندگی ها را جبران و این حاصل کار و مسئولیت جهادی مدیران است.

وی با بیان اینکه امرور گوشه به گوشه استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، اضافه کرد: کارها بر اساس عدالت محوری است و بودجه ها هم بر همین اساس تقسیم می شود.

استاندار ایلام ادامه داد : با کمک نماینده حوزه جنوب و استانداری به بحث راه های دهلران توجه ویژه می شود و کارهای خوبی در دست اقدام است.

وی با عنوان این مطلب که اصول کار دولت سیزدهم عدالت محوری است و کار و فعالیت دولت برگرفته از دولت شهیدان رجایی و باهنر است، اضافه کرد: در یکسال گذشته با تلاش و منش این دولت مردمی کارهای زیادی در حوزه های عمرانی و اقتصادی و فرهنگی انجام گرفته است.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به اینکه در توزیع اعتبارات اربعین به شهرداری ها بر اساس شاخصه ها کمک کردیم، افزود: برای هدایت آبگرم و پارک شهرداری دهلران نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث نهضت ملی مسکن با توجه به درخواست فرمانداران و با پیگیری های انجام شده در دهلران و مهران مسکن ویلایی تصویب شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است