استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در دیدار با امام جمعه دره شهر:

ائمه جمعه در شهرستان نماد وحدت و همبستگی مردم و مسئولان هستند

ائمه جمعه در شهرستان نماد وحدت و همبستگی مردم و مسئولان هستند

 سفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام به شهرستان دره‌شهر 

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در دیدار با امام جمعه دره شهر: 
🔹 ائمه جمعه در شهرستان نماد وحدت و همبستگی مردم و مسئولان هستند

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در پنجمین روز از هفته دولت در سفر به شهرستان دره شهر و در دیدار با امام جمعه این شهرستان امام جمعه دره شهر را نماد وحدت در این شهرستان دانست و گفت: مردم با مشاهده این وحدت بین مسئولان خوشحال شده و به مسئولان خود اطمینان می کنند.

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام محمد سبحان حسنی روز یکشنبه ۶ شهریور در سفر به شهرستان دره شهر به مناسبت هفته دولت در دیدار با حجت‌الاسلام امرایی که با حضور دکتر علیزاده نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و فرماندار شهرستان انجام شد،  افزود: مردم با دیدن وحدت مسئولین به آنان اطمینان می کنند و خوشحال می شوند.
وی بیان داشت: امام جمعه دره شهر مظهر وحدت در شهرستان هستند و مسئولان به پشتوانه ایشان حرکت می کنند

امام جمعه دره شهر در این دیدار گفت: دکتر رییسی در راه شهیدان رجایی و باهنر قدم نهاده اند و همه ما باید به ایشان کمک کنیم و اتحاد جامعه را حفظ کنیم تا ایشان در رفع مشکلات مردم موفق باشند.

نماینده مردم استان در مجلس نیز در این دیدار دولت را بسیار فعال و تلاشگر دانست که فعالیت های هم خویی برای رفع مشکلات مردم داشته است.

دکتر علیزاده افزود: دولت در کمتر از یک سال در تمام استان‌ها حاضر شده و در بین اقشار مردم به مشکلات آنان توجه نموده و ان شاء الله با وحدت همه اقشار به دولت کمک کنیم.

ولی مسئولین استان خصوصاً استاندار ایلام را بسیار فعال و تلاشگر دانست و گفت: مسئولان استان در این مدت تلاش های بسیاری برای استان داشتند
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است