استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه دهلران:

اصول کار دولت سیزدهم عدالت محوری است که این مهم باید نصب العین همه مدیران باشد/بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است.

اصول کار دولت سیزدهم عدالت محوری است که این مهم باید نصب العین همه مدیران باشد/بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است.

استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه دهلران:
‌‌❑‌ اصول کار دولت سیزدهم عدالت محوری است که این مهم باید نصب العین همه مدیران باشد/بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است.

امام جمعه دهلران:
‌‌❑‌ همت استاندار در اربعین قابل تقدیر است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۶ شهریور و در پنجمین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه دهلران افزود: با عنایت به وسعت، جمعیت و میزان برخورداری هر شهرستان اعتبارات، تسهیلات و امکانات بین آن توزیع می شود.

وی افزود: در طول ۹ ماه گذشته که در استان ایلام کار را آغاز کردیم و به گفته معاون اول رئیس جمهور اقداماتی که باید در طول یک سال و یا دوسال انجام می شد چندین ماهه انجام شده است که این مهم نشانگر کار جهادی مدیران استان است که باید استمرار داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: از مسیر بیشه دراز  و دهلران - اندیمشک عملیات عمرانی شتاب بیشتری گرفته و ایلام به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: همه ما عنایت خاصی به شهرستان دهلران داریم چرا که  مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس ایفای نقش کردند و این شهرستان قدمگاه رزمندگان عزیزی است که با تمام وجود برای برای اعتلاء اقتدار نظام اسلامی تلاش کردند.

وی با اشاره به جایگاه مهم شهرستان دهلران در استان گفت: برای توسعه صادرات و رشد پیشرفت شهرستان و بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: مدیران استان های معین و مدیران شرکت های نفت و گاز و در شهرستان دهلران همه باید برای اربعین و باشکوه شدن این کنگره بزرگ کمک رسانی کنند.

امام جمعه  دهلران نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت با اشاره به وسعت دهلران و شرکت های نفتی گفت: انتظار است به اعتبارات دهلران توجه ویژه و در بودجه اربعین دهلران ویژه دیده شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی بر ضرورت توجه به راه ها و نهضت راه سازی در استان و دهلران تاکید و گفت: این دولت بخوبی بدهی ها را پرداخت کرده و خواستاریم که ریل و راه آهن در  دهلران اجرایی و تسریع شود.

وی از همت استاندار در بحث اربعین تقدیر و افزود: ۴۰ موکب بصورت رسمی در دهلران فعالیت دارد و توجه به چیلات از دیگر مطالبات است.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است