استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه سرابله:

امیدواریم بتوانیم با همراهی و مساعدت همه خدمتی در خور و شأن مردم داشته باشیم/ارتقاء دهستان آسمان آباد چرداول به بخش، به هیات دولت ارسال شده است

امیدواریم بتوانیم با همراهی و مساعدت همه خدمتی در خور و شأن مردم داشته باشیم/ارتقاء دهستان آسمان آباد چرداول به بخش، به هیات دولت ارسال شده است

‍ استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه سرابله:
‌‌❑‌ امیدواریم بتوانیم با همراهی و مساعدت همه خدمتی در خور و شأن مردم داشته باشیم/ارتقاء دهستان آسمان آباد چرداول به بخش، به هیات دولت ارسال شده است

امام جمعه سرابله:
‌‌❑‌ عزم نماینده عالی دولت در استان و مدیران برای حل مشکلات مردم در چرداول جدی بوده است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه برنامه های سفر به شهرستان چرداول با حجت الاسلام والمسلمین قنبربیگی امام جمعه سرابله دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت با عنوان این مطلب که سه ویژگی مهم دولت سیزدهم در وعده صادق، مردمی بودن و اجتناب از حاشیه خلاصه می شود، گفت: هفته دولت یادآور دولت مردمی مکتبی و انقلابی است که دولت سیزدهم با تاسی از این دولت، گفتمان مردم محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی افزود: سفرهای استانی رییس جمهوری یکی از مصادیق مردم محوری است که اوج این مردم محوری اربعین پیش رو است.

استاندار ایلام در ادامه گفت: پس از یک سال از عمر دولت سیزدهم با واسطه تلاش رییس جمهوری و دست اندرکاران مشکلات برجای مانده از دولت قبل برطرف شده است.

وی ادامه داد: طی یک سال اخیر در حوزه معیشت مردم و کارهای زیرینایی و زیرساختی اقدامات خوبی انجام شده است.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به تجدید پیمان با شهدا و امام جمعه ایلام در روز اول هفته دولت، گفت: امیدواریم بتوانیم با همراهی و مساعدت همه خدمتی در خور و شأن مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تبدیل و ارتقاء دهستان آسمان آباد چرداول به بخش، به هیات دولت ارسال شده است، اضافه کرد:  پرونده تبدیل و ارتقاء دهستان آسمان‌آباد به بخش با تایید و امضای وزیر کشور، برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال شده است.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین قنبر بیگی امام جمعه سرابله ضمن تشکر از دغدغه های استاندار ایلام در پیگیری امور مردم گفت: در این مدت عزم نماینده عالی دولت در استان و مدیران برای حل مشکلات مردم در چرداول جدی بوده است.

وی افزود: با وجود امکانات بیشتر بود اما در دولت قبل قطعی برق داشتیم اما امسال با کمبود شدید آب و کمبود بارش ها نزولات، گرمای زیاد با مدیریت دولت سیزدهم کمبود برق نداریم.

🗓 | پنجشنبه ۳ شهریور

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است