استانداری ایلام

در نخستین روز از هفته دولت انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی میدان میوه و تره بار شهر ایلام با حضور استاندار ایلام

آغاز عملیات اجرایی میدان میوه و تره بار شهر ایلام با حضور استاندار ایلام

‍ ⭕️ در نخستین روز از هفته دولت انجام شد:
‌‌❑‌ آغاز عملیات اجرایی میدان میوه و تره بار شهر ایلام با حضور استاندار ایلام

استاندار ایلام:
‌‌❑‌ تورم استان ۸ درصد کاهش یافته است...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز سه شنبه ۲ شهریور در اولین روز از هفته دولت در آئین آغاز عملیات اجرایی میدان میوه و تره بار شهر ایلام که به اتفاق جمعی از مسئولان استانی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این میدان  یکی از نیازهای اساسی و پایه ای شهر ایلام بوده که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی با قدردانی از معاونین استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار ایلام، گفت: نتیجه با هم بودن آغاز عملیات این پروژه مهم است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه امروز در دولت سیزدهم این وحدت و همکاری در استان از صدر تا ذیل موج می زند، اضافه کرد: قطعا خروجی این روند مثبت برکت، خدمات رسانی بیشتر به مردم و رفع مشکلات آنان است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش نرخ تورم استان، گفت: نرخ تورم ۵۲ درصدی استان به ۴۴ درصد رسیده است و حدود ۸ درصد تورم استان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: در این راستا ازهمه دستگاه های اقتصادی، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و صمت و ائمه جمعه قدردانی می کنم.

نماینده عالی دولت در استان یکی از شاخص های کاهش تورم در استان، را ایجاد میدان میوه و تره بار دانست و گفت: در این زمینه تلاش می شود میوه و تره بار بصورت مستقیم وارد استان شود.

وی ادامه داد: پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از مطالبات جدی مردم شهر ایلام است که امیدواریم شهردار این مطالبه را نیز محقق کند.

دکتر بهرام‌نیا افزود: امروز شهردار که خوب هم کار می کند باید تقویت شود و این همکاری و هماهنگی بین مدیران استان افزایش یابد.

🔹 گفتنی است که طرح میدان میوه و تره بار با ۹۱ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۴۶ هزار متر مربع و در قالب مشارکت، تسهیلات و سرمایه گذاری ایجاد می شود. با ایجاد این میدان، برای ۴۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می شود.

🗓 | چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است