استانداری ایلام

‍ معاون استاندار ایلام:

خودروهای یدک کش در اربعین ساماندهی می شوند

خودروهای یدک کش در اربعین ساماندهی می شوند

‍ معاون استاندار ایلام:
‌‌❑‌ خودروهای یدک کش در اربعین ساماندهی می شوند 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز یکشنبه در نشست شورای ساماندهی خودروهای یدک کش در اربعین، که با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان و مجموعه اعضاء برگزار شد، با عنوان این مطلب که راهداری متولی اصلی ساماندهی خودروهای یدک کش بین جاده ای است، اضافه کرد: اما در داخل شهر این وظیفه بر عهده شهرداری است.

وی ادامه داد: تمامی خودروهای یدک کش باید دارای مجوز باشند و خوردهایی که مجوز نداشته باشند توسط نیروهای انتظامی و عوامل راهور ناجا از فعالیت آنان ممانعت خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اطلاع رسانی در خصوص فهرست پارکینگ ها مجاز در استان، گفت: همه خودروهای یدک کش باید تحت لوای یک واحد مشخص در اربعین فعالیت کنند که در خدمات رسانی به زائران خللی وارد نشود.

حسنی اضافه کرد: همچنین نظارت بر پارکینگ ها و هوشمندسازی پارکینگ از نظر مجهز شدن به دوربین مدار بسته در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: علاوه بر تعداد خودروهای یدک کش استان که باید برای اربعین ساماندهی شوند و به  زائران خدمات ارایه کنند اما  امداد خودروهای شرکت ایرانخودرو و سایپا نیز در اربعین در استان مستقر خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: فهرست پارکینگ ها در محدود فعالیت هر خودرو یدک کش باید مشخص شود و باید خودرو یدک کش باید خودرو که نقص فنی دارد و یا تصادف کرده را به نزدیکترین پارکینگ ارجاع کند.

وی از مردم و زئران عتبات عالیات خواست که از یدک کش های مجاز استفاده کنند.

🗓️ | یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
«ایـــلام پایتخت خادمــین سیـــدالشـــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است