استانداری ایلام

استاندار ایلام :

امروز جلوه های زیبایی از کمک رسانی به مردم سیل زده از طرف مردم ایران شاهد بودیم.

امروز جلوه های زیبایی از کمک رسانی به مردم سیل زده از طرف مردم ایران شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری قاسم سلیمانی دشتکی درگفتگو با صدا و سیمای مرکز ایلام پس از بازدید میدانی از مناطق سیل زده استان گفت :در اولین ساعاتی که بالگرد توان پرواز به مناطق سیل زده داشت به اتفاق امام جمعه محترم به مناطق به ویژه بخش ماژین رفتیم و با مردم صحبت کردیم و مسائل و مشکلات و نحوه امداد رسانی را ملاحظه کردیم.

سه بالگرد از طرف ارتش، 2 بالگرد از طرف هلال احمر و یک بالگرد از طرف سپاه پاسداران جهت امداد رسانی به مناطق سیل زده استان اختصاص داده شده است.

امروز امداد رسانی خوبی به مناطق سیل زده در شهرستان دره شهر، بخش ماژین، روستاهای عرب رودبار در سیروان و مناطقی از پلدختر لرستان شد.

امداد رسانان امروز از شرکت بازرگانی دولتی، استانداری های آذربایجان غربی، کردستان، زنجان و البرز کمک های زیادی کردند. 

بنا شد کمیته امداد برای تمامی مددجویان ثابت و غیر ثابت خود به مدت دوماه مستمری درنظر بگیرد و در قالب پکیج هایی کمک نماید.

بنیاد مستضعفان امروز مواد غذایی و وسایل سرمایشی و گرمایشی کمک کرد و متقبل شد برای خانه هایی که بنیاد مسکن قصد ساختن آنها را دارد سیمان مورد نیاز را تهیه کند.

بنیاد برکت، هلال احمر و ارتش و سپاه کمک های بسیار خوبی کردند. 

امروز معاون محترم بنیاد مسکن کشور به منطقه آمد و از نزدیک خانه های زیادی که در اثر سیل تخریب شده بود را ملاحظه کرد و مقرر شد آنهایی که وسایل خانه های آنها از بین رفته یا منزل آنها نیاز به تعمیر دارد تا 5 میلیون تومان کمک بلاعوض داده شود و 10 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا شود. 

مقرر شد خانه هایی که بطور کامل از بین رفته 12 میلیون تومان بلاعوض و 40 تا 50 میلیون تومان تسهیلات اعطا شود.

مقرر شد برای هزینه هایی که به مزارع و زمین های کشاورزی و احشام رسیده نیز کمک های بلاعوض و تسهیلات داده شود. 

با وزیر راه و شهرسازی مفصل صحبت کرده ایم در خصوص تخریب پل ها و جاده ها و قول مساعد دادند که موارد تخریب شده را بازسازی کنند. 

 امروز روز بسیار خوب کمک رسانی به مناطق سیل زده دره شهر ماژین و عرب رودبار بود. و انشاءالله فردا و پس فردا نیز به باقی نقاط سیل زده چون مهران و دهلران، هلیلان و ... کمک می شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است