استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار دست اندرکاران و عوامل ساخت فیلم سینمایی فاتحان میمک:

نقش آفرینی در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت و تکلیف مهم از سوی رهبر معظم انقلاب است/استانداری از تولیدات هنری دفاع مقدس حمایت می کند

نقش آفرینی در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت و تکلیف مهم از سوی رهبر معظم انقلاب است/استانداری از تولیدات هنری دفاع مقدس حمایت می کند

پایگاه اطلاع رسانی دولت - استانداری ایلام,
‍⭕️ ایلام نیازمند تولید فیلم فاخر و فراگیر در حوزه دفاع مقدس است ...

استاندار ایلام در دیدار دست اندرکاران و عوامل ساخت فیلم سینمایی فاتحان میمک:
‌‌❑‌ نقش آفرینی در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت و تکلیف مهم از سوی رهبر معظم انقلاب است/استانداری از تولیدات هنری دفاع مقدس حمایت می کند/در مستند سازی دوران دفاع مقدس باید آنگونه عمل کنیم که آیندگان به گذشته خود ببالند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه در دیدار دست اندرکاران و عوامل ساخت فیلم سینمایی فاتحان میمک با گرامیداشت سالروز شهادت دانشمند هسته ای شهید داریوش رضایی نژاد گفت: استان ایلام برجستگی ها و گنجینه های نهان بسیاری در دوران دفاع مقدس برخوردار است که نیاز به آشکار شدن دارد. 

وی افزود: این یک تکلیف از سوی مقام معظم رهبری بر همه کسانی است که در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند تا با آشکار ساختن ظرفیت ها و گنجینه‌های پنهان، آن را در دسترس نسل های آینده قرار دهند.

استاندار ایلام در ادامه گفت: با وجود شانتاژهای خبری، تهاجم و ناتوی فرهنگی و جنگ نرم اما تلاش دشمن برای استحاله فرهنگ ایثار و شهادت به برکت رهبری امامین انقلاب و بصیرت مردم با شکست مواجه شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جوانان ما جوانانی با فرهنگ و از تبار ایثار و شهادت هستند، اضافه کرد: باید آنگونه عمل کنیم که آیندگان به گذشته خود در دوران دفاع مقدس ببالند.

وی افزود: آنها بایست بدانند که رزمندگان اسلام علیرغم همه نارسایی ها در دوران دفاع مقدس با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان و اتکال به خداوند متعال جنگ را مدیریت کردند و این چنین حماسه خلق کردند و بر دشمنان پیروز شدند.

دکتر بهرام نیا در ادامه نقش آفرینی در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت را یک ضرورت اساسی و تکلیفی مهم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر کس بر اساس توان و ظرفیتی که دارد چه در عرصه تولید محتوا، چه در فضای مجازی و چه کارهای هنری باید در جهت آشکار نمودن گنجینه‌های نهان دفاع مقدس اقدام نماید و این یک امر واجب است.

وی با تقدیر از عوامل ساخت این فیلم سینمایی، گفت: استانداری ایلام با همه وجود در این عرصه نیز کمک خواهد کرد و در این راستا همه دستگاه های اجرایی مرتبط نیز حمایت های لازم را خواهند داشت.

استاندار ایلام در پایان تأکید کرد: باید یک فیلم فاخر، فراگیر و متناسب با شأن و جایگاه مردم غیور استان ایلام در دوران دفاع مقدس تولید شود، بطوریکه از این فیلم بعنوان یک سند برای ابراز نقش مردم استان در این دوران  یاد شود و همه مردم به آن احساس تعلق کنند.

🗓️ | شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است