استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

قانون حمایت از جوانی جمعیت با جدیت دنبال شود/ ترویج فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی متناسب با فرهنگ استان اولویتی اساسی است

قانون حمایت از جوانی جمعیت با جدیت دنبال شود/ ترویج فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی متناسب با فرهنگ استان اولویتی اساسی است

‍ ⭕ بومی سازی مباحث فرهنگی یکی از اولویت‌های مهم در استان است ...

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:
‌‌❑‌ قانون حمایت از جوانی جمعیت با جدیت دنبال شود/ ترویج فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی متناسب با فرهنگ استان اولویتی اساسی است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، «محمدسبحان حسنی»، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، خانواده و زنان با بیان اینکه مقوله فرهنگ از جمله موضوعات مهم کشور است، گفت: در دولت جدید انتظار است تا کارهایی که در گذشته مورد بی توجهی قرار گرفته و آسیب‌ هایی که در قبال این کم کاری ها در مباحث فرهنگی شده است، در یک فضای جدید خلأهای موجود در حوزه فرهنگ استان جبران شود.

وی با بیان اینکه نیازمند حرکت های جدیدی در مباحث فرهنگی استان هستیم، اظهار کرد: تهدیدات حوزه فضای مجازی اهمیت توجه به مقوله فرهنگ را دو چندان کرده است و نیاز است در این حوزه اقداماتی که برای قشر جوان از جذابیت های خاصی برخوردار است، در دستور کار متولیان فرهنگی قرار گیرد.

حسنی با اشاره به اجرای تأثیرگذار سرود حماسی «سلام فرمانده» در داخل و خارج از کشور افزود: این سرود حماسی بخاطر پیام روشن و عمیقی که داشت در سطح دنیا فراگیر شد و نشان می دهد قشر جوان از اجرای چنین ابتکارات جدید و حماسی استقبال می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، بومی سازی مباحث فرهنگی را یکی از اولویت‌های مهم در استان برشمرد و گفت: با توجه به هجمه برخی جریان ها علیه فرهنگ و مباحث سنتی استان و تلاش برای واگرایی این حوزه، نیاز به جریان سازی در این حوزه احساس می شود و مطالبه ما از متولیان حوزه فرهنگ، توسعه فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی متناسب با فرهنگ استان است.

وی در ادامه با اشاره به مقوله جوانی جمعیت و ازدواج، معیشت، اقتصاد، اشتغال، آموزش و سلامت و کاهش سن ازدواج را از مهمترین عوامل نرخ رشد جمعیت عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی، شاهد افزایش نرخ رشد جمعیت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مبحث سلامت گفت: حوزه سلامت و تأمین زیرساخت‌های آن نیازمند نگاه ویژه‌ای است و توسعه سرمایه‌گذاری در این حوزه افزایش ایمنی و سلامت جامعه را در پی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، در پایان آگاهی بخشی به جامعه در خصوص تغذیه سالم را امری ضروری دانست.

 🗓️ | چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است