استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

باید از ظرفیت تسهیلات تبصره ۱۶ به نفع تولید و اشتغال استان استفاده کرد

باید از ظرفیت تسهیلات تبصره ۱۶ به نفع تولید و اشتغال استان استفاده کرد

‍ ⭕ تسهیلات تبصره ۱۶ بدون نوبت در اولویت پرداخت بانک ها قرار گیرد ...

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
‌‌❑‌ باید از ظرفیت تسهیلات تبصره ۱۶ به نفع تولید و اشتغال استان استفاده کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر «شهریار عباسی»، معاون اقتصادی استانداری ایلام در نشست بررسی تسهیلات تبصره ۱۶ استان با بیان اینکه تسهیلات تبصره ۱۶ فرصت مناسبی برای اشتغال‌زایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود، گفت: عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در ارائه تسهیلات این حوزه به‌صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با اشاره به مشکلات نوبت دهی و نوبت بندی در پرداخت تسهیلات و ضرورت حذف قید و بندهایی که فرایند پرداخت را کُند می کند، افزود: بانک ها هر گونه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ را از نوبت بندی مستثنی و نسبت به آماده سازی پرونده‌های مرتبط با تبصره ۱۶ اقدامات لازم را بعمل آورند.

دکتر عباسی با اشاره به اینکه نگاه ما در مسیر اجرای قانون تبصره ۱۶، حمایتی است، از بانک های عامل خواست با رفع محدودیت ها، ساز و کار تسهیل کننده را برای متقاضیان فراهم و نسبت به توجیه کارکنان شعب خود در سراسر استان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه عملکرد هر کدام از دستگاه های اجرایی بصورت جداگانه بررسی می شود، تأکید کرد: حضور مدیران بانک ها در جلسات تبصره ۱۶ الزامی است.

معاون اقتصادی استانداری ایلام، پرداخت تسهیلات تبصره های ۱۶ و ۱۸ را یک تکلیف برای بانک ها عنوان کرد که باید بدون نوبت دهی در اولویت پرداخت قرار گیرد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای جذب اعتبارات تبصره ۱۶ در سال گذشته گفت: امید است با همت و همدلی این روند در سال جاری استمرا پیدا کند و بتوانیم از رهگذر این تلاش بخشی از مشکلات اقتصادی استان را حل کنیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است