استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان:

در جنگ روانی دشمن محور فعالیت روابط عمومی‌ها جهاد تبیین باشد

در جنگ روانی دشمن محور فعالیت روابط عمومی‌ها جهاد تبیین باشد

‍  ⭕️ تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها یک ضرورت است ...

معاون استاندار ایلام در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان:
‌‌❑‌ در جنگ روانی دشمن محور فعالیت روابط عمومی‌ها جهاد تبیین باشد 

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی، روز سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به اینکه امروز در عصر ارتباطات، انبوهی از اطلاعات تولید می شود و افکار عمومی با این شرایط از اینکه چه نوع اطلاعاتی موثق است، دچار سردرگمی می شوند، اظهار داشت: در این فضا نیازمند اطلاع رسانی دقیق، موثق و شفاف هستیم.

وی اظهار داشت: در شرایطی که جنگ رسانه ای بر علیه نظام جمهوری اسلامی با هدف کمرنگ کردن خدمات دولت صورت می‌گیرد، مقام معظم رهبری «جهاد تبیین» را مطرح کردند که بخشی از این تکلیف بر عهده روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است که خدمات نظام را برای افکار عمومی به درستی بازگو کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با عنوان این مطلب که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت های چشمگیری صورت گرفته و امروز این روند عزتمندانه ادامه دارد، اضافه کرد: به موازات آن نیز دشمن نیز در تلاش است تا ضعف ها را بزرگ جلوه دهد و با ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: رسالت روابط عمومی ها و رسانه ها در این حوزه حائز اهمیت است، اگر هر خدمتی انجام شود اما اطلاع رسانی درست و به موقع صورت نگیرد، ابتر است و انتظار می رود با تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت در کنار شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، دستگاه ها براساس مصوبات این شوراها، تلاش لازم را داشته باشند.

حسنی در ادامه بر ارتباط و تعامل روابط عمومی ها با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: امروز تعامل بین روابط عمومی ها و رسانه ها یک ضرورت است تا از این طریق مردم در جریان خدمات دولت قرار بگیرند و در نتیجه آن اعتماد و نشاط در بین مردم اضافه شود.

وی اضافه کرد: امروز استفاده از تکنولوژی جدید رسانه ای و نوآوری برای مخاطبان باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار بگیرد و در عملکردها هم نظارت و ارزیابی صورت گیرد و از این طریق دستگاههای موفق در این زمینه تشویق و دستگاه‌های کم کار هم باید پاسخگو باشند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه براساس قانون بودجه، برخی دستگاه ها هنوز برنامه های خود را ارائه ندادند، اظهار داشت: در این راستا می طلبد در اولین فرصت برنامه ها را ارائه تا از اعتباراتی که در این حوزه در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: در حوزه اطلاع رسانی به افکار عمومی و خدماتی که در دولت انجام می شود با خروجی و آنچه که دیده می شود، فاصله است و این نشان می دهد که روابط عمومی ها باید بیشتر پای کار بیایند و عملکرد دستگاهها را به اطلاع مردم برسانند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با انتخاب اعضای جدید شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در کنار شورای اطلاع رسانی دولت، فضای جدیدی ایجاد شود تا خلأ پیش آمده برطرف شود و با برنامه‌ریزی دقیق برای هفته دولت، اطلاعات صحیح در اختیار مردم قرار بگیرد.

🔹 گفتنی است در این نشست تعدادی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری ها نقطه نظرات خود را بیان کردند و در ادامه سومین دوره انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار شد.

 🗓️ | سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است