استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر خم

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر خم

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر خم

استاندار ایلام:
‌‌❑‌ غدیر تجلی‌گاه نور خدا بر زمین است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"من کنت مولا فهذا علی مولا"

غدیر تجلی‌گاه نور خدا بر زمین است. غدير روز بيعت و روز ميثاق است، روزی که علي مي‌آيد تا ابراهيم‌وار بت‌هاي زمانه را درهم شكند و مسير نبوت را هموار و امامت را متجلی سازد.

غدیر، سرچشمه همیشه زلال ولایت است و عید سعید غدیر نیز فرصت و بهانه‌ای برای تجدید میثاق با ولایت است و بر ماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نمائیم.

اکنون که پرچم مقدس ولایت‌فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دستان با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم‌له اعلام داشته و بار دیگر پیمان می‌بندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام برداریم.

اینجانب فرارسیدن این عید سعید و فرخنده، عید بزرگ مسلمانان را که عید اتمام نعمت الهی و اکمال دین است را به عموم مسلمانان و حق‌جويان و عدالت‌خواهان، ملت شریف ایران اسلامی، به‌ويژه مردم مؤمن، انقلابي و ولایت‌مدار استان ایلام تبريك عرض می‌كنم و اميدوارم خداوند دل‌های ما را با نور قرآن و ولايت روشن گرداند و مسير ما را علوی و زندگی ما را منور به عشق و مهر محمدی(ص) گرداند.
 درپایان سلامتی و توفيق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است