استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای راهبردی دانشگاه‌های ایلام:

سعادت هر جامعه در گرو فعالیت علمی دانشگاهیان است/دانشگاه ها، آموزش و پرورش و حوزه ها سه ضلع مثلث توسعه استان هستند

سعادت هر جامعه در گرو فعالیت علمی دانشگاهیان است/دانشگاه ها، آموزش و پرورش و حوزه ها سه ضلع مثلث توسعه استان هستند

‍ ⭕️ استفاده از ظرفیت نخگبان استان، ایلام را در ریل توسعه قرار می دهد ...

استاندار ایلام در نشست شورای راهبردی دانشگاه‌های ایلام:
‌‌❑‌ سعادت هر جامعه در گرو فعالیت علمی دانشگاهیان است/دانشگاه ها، آموزش و پرورش و حوزه ها سه ضلع مثلث توسعه استان هستند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست شورای راهبردی دانشگاه‌های ایلام گفت: دانشگاه ها، آموزش و پرورش و حوزه ها سه ضلع مثلث توسعه استان هستند و سعادت هر جامعه در گرو فعالیت علمی دانشگاهیان است.

وی در ادامه نقش نهاد رهبری در دانشگاه ها از  ابتدای انقلاب تاکنون بی بدیل خواند و گفت: قبل از انقلاب دانشگاه داشتیم اما علم دانشگاه ها قبل از انقلاب جهت دهی نداشت.

وی افزود: از مصادیق استفاده بدون جهت از علم در غرب، بمباران هیروشیما و ناکازاکی بود چون علم آنان بدون هدف و انگیزه خاصی بود که در نهایت منجر به کشتار مردم شد.

دکتر بهرام نیا تاکید کرد: با وجود جوانان و تدبیر امامان انقلاب تمامی پیشرفت های اخیر کشور در  تراز انقلاب اسلامی است که ماحصل آن این است که ما در همه زمینه ها تولید علم داریم.

وی اضافه کرد: وجه تمایز نظام الهی با غیر الهی که در نظام الهی و اسلامی تولید علم دارای جهت دهی و در خدمت مردم است.

نماینده عالی دولت در استان علم و ایمان را دو بال  مهم دانشگاه های کشور عنوان کرد و گفت: نهاد رهبری بعنوان فعال ترین واحد در تقویت ایمان و دیگر فعالیت های فرهنگی نقش خود را بخوبی ایفا کرده است.

وی نقش دانشگاهیان در راستای جهت دهی علم و همچنین  کسب علم بی نظیر ذکر کرد و گفت: دانشگاهیان بعنوان یک قشر اثر گذار مرجع هستند.

استاندار ایلام با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخگبان استان ایلام در ریل توسعه قرار می دهد، گفت: ازظرفیت نخگبان و دانشگاهیان در توسعه و پیشرفت استان بهره خواهیم گرفت.

وی با اشاره به در پیش بودن کنگره عظیم اربعین در ایلام گفت: اربعین یک کار فرهنگی و عظیم است که این مهم نیاز به ایجاد زیرساخت دارد و ما با پیگیری ها و رایزنی های انجام شده در مرکز تلاش داریم که شیرینی زیارت به کام زائران مضاعف شود.

وی تصریح کرد: از همان ابتدا شروع کار بعنوان استاندار در ایلام محور و بخش اعظم تمرکز را بروی تکمیل زیرساخت ها معطوف کردیم که با این اقدامات امروزه جای جای ایلام و به ویژه مسیر های منتهی به مهران فعالیت های عمرانی و زیرساختی در حال انجام است.

دکتر بهرام نیا در پایان لازمه پیشرفت و توسعه استان را وحدت، همدلی و هم صدایی عنوان کرد و گفت: انشاءالله در برگزاری کنگره عظیم اربعین شاهد اوج وحدت و همدلی و همصدایی در پایتخت خادمین اربعین حسینی علیه السلام خواهیم بود.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است