استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل دخانیات ایران خواستار مشارکت این شرکت در ایجاد زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام شد

استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل دخانیات ایران خواستار مشارکت این شرکت در ایجاد زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام شد

‍ ⭕️ دیدار استاندار ایلام با مدیرعامل شرکت دخانیات ایران

‌‌❑‌ استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل دخانیات ایران خواستار مشارکت این شرکت در ایجاد زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام شد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه رایزنی های خود در مرکز روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ پس از دیدار با وزیر صمت با محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار خواستار کمک و مشارکت شرکت دخانیات کشور در ساخت زیرساخت‌های اربعین در استان شد و گفت: اربعین یک کنگره عظیم در سطح جهان است و ایجاد زیرساخت‌های آن نیازمند یک عزم ملی است. 

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به اینکه ایلام و مهران بعنوان دروازه عتبات عالیات شناخته می شود و تردد بیش از ۶۵ درصد زوار از این مسیر مهم صورت می گیرد، اضافه کرد: در این زمینه نیازمند استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها در سطح ملی هستیم.

وی افزود: از این رو شرکت دخانیات کشور نیز می تواند در ایجاد زیرساخت‌ها و تجهیز امکانات پایانه مرزی مهران مساعدت لازم را داشته باشد.

🔹 در پایان این نشست مدیرعامل شرکت دخانیات ایران ضمن قول مساعد به درخواست‌های استاندار ایلام، برای مشارکت در ایجاد زیرساخت‌های اربعین‌ و تجهیز امکانات پایانه مرزی مهران اعلام آمادگی کرد. 
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است