استانداری ایلام

‍ ‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

سالگرد نخستین اقامه نمازجمعه فرصت مغتنمی برای ترویج بیشتر فرهنگ نماز جماعت در بین مردم است

سالگرد نخستین اقامه نمازجمعه فرصت مغتنمی برای ترویج بیشتر فرهنگ نماز جماعت در بین مردم است

‍ ‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
‌‌❑‌ سالگرد نخستین اقامه نمازجمعه فرصت مغتنمی برای ترویج بیشتر فرهنگ نماز جماعت در بین مردم است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز سه شنبه ۲۱ تیر ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، اظهار داشت: در بحث توجه ویژه  به نماز و مکان های که  نماز جماعت در آن اقامه می شود با تمامی دستگاه های دولتی مکاتبه شده است.

وی در ادامه گفت: سیستم های گرمایشی و سرمایشی و سیستم صوتی تمامی مساجد به ویژه مساجد ورودی شهرها و ادارات باید مهیا شود چراکه  فضای مناسب مشوق بسیار خوبی برای ترغیب جوانان به حضور در مساجد برای اقامه نماز است.

حسنی افزود: به همه فرمانداران در جهت آماده سازی مساجد و فرهنگ‌سازی حضور پرشور مردم در  نماز جماعت تاکید شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به دو بازدید انجام شده از مساجد میدان ارغوان و میدان قرآن شهر ایلام گفت: در بازدید اول تمامی مشکلات این مساجد احصا و مقرر گردید که برطرف شود که در بازدید دوم تمامی مشکلات برطرف شد که بطور قطع این  این نظارت ها استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به روز جمعه پنجم مرداد ماه ۱۳۵۸ و اقامه اولين نماز جمعه تهران بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به امامت مرحوم آيت‌الله سيدمحمود طالقاني در دانشگاه تهران ، گفت : در سالگرد اقامه نخستین نمازجمعه برنامه های اجرا خواهد شد و امیدواریم  بتوانیم در برگزاری این برنامه ها نقش موثری در سالگرد اقامه نخستین نمازجمعه داشته باشیم.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است