استانداری ایلام

معاون استانداری ایلام:

اطلاع رسانی دقیق و به موقع از مصادیق بارز جهاد تبیین است

اطلاع رسانی دقیق و به موقع از مصادیق بارز جهاد تبیین است

⭕️ روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بایست پیشقراولان انعکاس دستاوردهای دولت در جامعه باشند

معاون استانداری ایلام: 
‌‌❑‌ اطلاع رسانی دقیق و به موقع از مصادیق بارز جهاد تبیین است

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام- محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استانداری ایلام با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف شورای اطلاع رسانی دولت، انعکاس دستاوردهای دولت است، گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید پیشقراولان این عرصه باشند.

وی اظهار کرد: روابط عمومی ها علاوه بر ایفای نقش اصلی خود یعنی ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی، باید انعکاس خدمات دولت را نیز همواره مدنظر داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با تاکید بر ضرورت تلاش در جهت اثربخشی فعالیت های شورای اطلاع رسانی استان، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده شود.

حسنی با بیان اینکه دشمن با عملیات روانی به دنبال یأس و ناامیدی در جامعه است، یک ب‍ُعد جهاد تبیین را اطلاع رسانی درست و به موقع عنوان کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه با اشاره در پیش رو بودن هفته دولت، گفت: کیفیت اطلاع رسانی در برنامه های هفته دولت، باید موجب امید در سطح جامعه شود.

گفتنی است در پایان این جلسه، آقایان «عباس خزلی»، «عظیم پیرانی»، و خانم «فرشته سنجیده» بعنوان اعضای جدید این شورا معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است