استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان عنوان کرد:

هدف قرار گرفتن ۲۰۰ روستای محروم استان در طرح جهاد آبرسانی/ افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات طرح آبرسانی به روستاهای محروم استان

هدف قرار گرفتن ۲۰۰ روستای محروم استان در طرح جهاد آبرسانی/ افزایش  ۳۰ درصدی اعتبارات طرح آبرسانی به روستاهای محروم استان

 پیشرفت پروژه آبرسانی روستایی در ایلام یک درصد بالاتر از میانگین کشوری ...

استاندار ایلام در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان عنوان کرد:
‌‌❑‌ هدف قرار گرفتن ۲۰۰ روستای محروم استان در طرح جهاد آبرسانی/ افزایش  ۳۰ درصدی اعتبارات طرح آبرسانی به روستاهای محروم استان/برطرف شدن مشکل آب ۱۸ روستای محروم هلیلان به زودی ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست قرارگاه محرومیت استان که با محوریت آبرسانی به روستاهای محروم برگزار شد، با عنوان این مطلب که آبرسانی در قالب پروژه های  محرومیت زدایی زمینه ساز  توسعه پایدار است، اضافه کرد: مشخصات فنی، در نظر گرفتن کیفیت و استاندارد های لازم از شاخص های مهم در این طرح آبرسانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار ایلام در ادامه متوسط پیشرفت فیزیکی طرح های آبرسانی محرومیت زدایی در استان را ۱۲ درصد عنوان کرد و گفت: این میزان یک درصد نسبت به میانگین کشوری بیشتر است.

وی افزود: در راستای آبرسانی به روستا های محروم اقدامات خوبی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان در حال انجام است.

دکتر بهرام نیا با قدردانی از اقدامات انجام شده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در حوزه عمرانی و آبرسانی و همچنین آبفای استان در حوزه آبرسانی، گفت: با توجه شناختی که از  قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است قطعا این طرح‌ها طبق زمانبندی به سرانجام خواهد رسید.

وی از افزایش میزان روستای تحت پوشش آبرسانی در استان  خبر داد و گفت: طی رایزنی انجام شده ۱۲۸ روستا هدف آبرسانی  به ۲۰۰ روستا و رقم اعتباری نیز  برای این مهم ۳۰ درصد افزایش یافته است.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به اقدامات انجام در حوزه آبرسانی استان گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل آب ۱۸ روستای هلیلان نیز به زودی برطرف می شود.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است