استانداری ایلام

خبر خوش استاندارایلام در دیدار با سرمایه‌گذاران پارک پلی پروپیلن

پارک پلی‌پروپیلن با ظرفیت ۱۴ هزار اشتغالزایی به زودی کلنگ‌زنی می‌شود/ایجاد پارک پلی‌پروپیلن موجب تحول در اشتغال و توسعه استان می‌شود

پارک پلی‌پروپیلن با ظرفیت ۱۴ هزار اشتغالزایی به زودی کلنگ‌زنی می‌شود/ایجاد پارک پلی‌پروپیلن موجب تحول در اشتغال و توسعه استان می‌شود

‍ ⭕️ خبر خوش استاندارایلام در دیدار با سرمایه‌گذاران پارک پلی پروپیلن: 
‌‌❑‌ پارک پلی‌پروپیلن با ظرفیت ۱۴ هزار اشتغالزایی به زودی کلنگ‌زنی می‌شود/ایجاد پارک پلی‌پروپیلن موجب تحول در اشتغال و توسعه استان می‌شود 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه در دیدار با سرمایه گذاران  پارک پلی‌پروپیلن استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار و مجموعه مدیران این حوزه برگزار شد از کلنگ زنی این پارک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با راه اندازی این ابر پروژه برای ۱۴ هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد می کند. 

وی در ادامه افزود: از مجموعه ۱۴ هزار شغل در پارک پلی پرو پیلن، ۴ هزار اشتغالزایی مستقیم و برای حدود ۱۰ هزار نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد می کند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در پارک پلی پروپیلن ۹۲ کارخانه ایجاد می‌شود، اضافه کرد: طبق زمان بندی تعیین شده سالانه ۳۰ کارخانه راه اندازی و قطعات خودرویی و هواپیمایی جزو تولیدات این مجموعه است.

دکتر بهرام نیا، راه اندازی پارک پلی پرو پیلن را زمینه ساز رونق اقتصادی و تحول در اشتغالزایی و توسعه استان عنوان کرد: تمام تلاش ما و مجموعه های متولی بر این است که در اسرع وقت کلنگ این مجموعه بزرگ صنعتی بر زمین زده شود و فعالیت آن آغاز گردد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی پارک پلی‌پروپیلن در ایلام با توجه به وجود پتروشیمی و ذخایر غنی نفت و گاز، زنجیره ارزش این صنعت در استان تکمیل می‌شود.

استاندار ایلام احداث پارک پلی پروپیلن را برترین مصوبه سفر استانی ریاست‌جمهوری به ایلام خواند و گفت: این پروژه بزرگ از نظر وزنی نسبت به سایر مصوبات برتری ویژه دارد و تحولات مثبتی در استان را به دنبال خواهد داشت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است