استانداری ایلام

استاندارایلام در نشست شورای اداری استان:

۱۶ سال عقب ماندگی استان از توسعه بایست جبران شود ...

۱۶ سال عقب ماندگی استان از توسعه بایست جبران شود ...

 ⭕️ ۱۶ سال عقب ماندگی استان از توسعه بایست جبران شود ... 

استاندارایلام در نشست شورای اداری استان:
‌‌❑‌ امروز از شمال تا جنوب استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است/اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست‌جمهوری و شهرستانی در دستور کار مدیران استان است/تاکنون ۳۲ سفر شهرستانی در استان انجام شده است/اربعین، پیگیری مصوبات سفر استانی و شهرستانی، معیشت و سفره مردم و ایجاد اشتغال و مسکن ملی چهار اولویت مهم استان است/اربعین آبروی اسلام و نظام و یک کنگره جهانی است ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ در جلسه شورای اداری استان که با حضور آیت الله اعرافی عضو فقهای شورای نگهبان و مدیر حوزه‌ های علمیه کشور، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه مسئولان و اعضای شورای اداری استان در سالن آمفی تئاتر فنی و حرفه‌ای ایلام برگزار شد با عنوان این مطلب که استان ایلام مردمی متدین، وفادار، غیور، شجاع و ایثارگر را در خود جای داده است، اظهار داشت: از مصادیق مهم آن سه هزار شهید والامقام و مقدسی است که خون رنگین خود را برای اعتلای دین و عزت و افتخار کشور جاری و ساری کردند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به سالروز حماسه آزادسازی مهران گفت: مهران که در روزگاری به دست دشمن بعثی افتاده بود، امروز بعنوان دروازه عتبات عالیات شناخته شده است و مردم این دیار خاک زایران را توتیای چشم خود می دانند.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که ۱۶ سال عقب ماندگی استان از توسعه بایست جبران شود اضافه کرد: استان ایلام به واسطه هشت سال جنگ و هشت سال بازسازی به مدت ۱۶سال از قافله توسعه کشور عقب افتاده است که بایست با کار و تلاش جهادی و شبانه روز مسئولان استانی و همت و توجه ویژه مسئولان کشوری جبران شود.

دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه مبنای دولت کار و کرامت بر مبنای عدالت محوری و توجه خاص به استانهای کمتر توسعه یافته است، افزود: امروز استان ایلام از شمال تا جنوب به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

وی یادآور شد: تیم و مجموعه استانداری در استان در طی هفت ماه استقرار با همراهی و همدلی در حال پیگیری اهداف مشترک است و در طی این مدت ۳۲ سفر شهرستانی انجام گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه در برخی شهرستانها چون مهران ۱۰ سفر انجام گرفته و اکثریت این سفرها نیز در روزهای آخر هفته و تعطیل صورت گرفته است، اضافه کرد: به طور متوسط به تعداد کل شهرستان های استان، سه بار سفر شهرستانی انجام شده است و علاوه بر بازدید از پروژه های نیمه تمام و سرمایه گذاری، با مردم عزیز نیز دیدارهای چهره به چهره صورت گرفته است و این از برکات استقرار دولت سیزدهم در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه در جریان این سفرها اعتبارات خوبی برای هر شهرستان تخصیص داده شده است، گفت: بعد از پایان سفرهای شهرستانی ۴ اولویت مهم اربعین، پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، معیشت و سفره مردم و ایجاد اشتغال و مسکن ملی را هدف‌گذاری کردیم که باید نصب العین مدیران قرار بگیرد.

استاندار ایلام با اشاره به در پیش رو بودن کنگره عظیم اربعین حسینی علیه السلام گفت: اربعین آبروی اسلام و نظام و یک کنگره جهانی است و یکی از برنامه های راهبردی کوتاه مدت موضوع اربعین است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع جذب اعتبارات اشاره و گفت: تلاش های زیادی برای جذب اعتبارات شده است و علاوه بر اعتبارات سفر ریاست جمهوری، با رایزنی های انجام گرفته مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان در طی این هفت ماه به اعتبارات استان ایلام اضافه شد.

دکتر بهرام نیا در پایان با اشاره به نقش محوری روحانیت در وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان اضافه کرد: نقش روحانیت در دیگر عرصه ها ازجمله در دوران دفاع مقدس نیز برجسته بوده است.

وی افزود: شهدای روحانی در همه عرصه‌های سخت همچون دفاع مقدس، جنگ‌های اعتقادی و مبارزه با طاغوت روحانیت در خط اول بودند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است