استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز جمهوری اسلامی

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز جمهوری اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین ماه، مظهر اراده پولادین ملتی است که با رای سرنوشت ساز خود دیوارهای پوشالی اهریمن و استکبار را فرو ریخت و پرچم عزت، آزادگی و استقلال را بر تارک پر افتخار این مرز و بوم به اهتزاز درآورد.

یوم الله دوازدهم فروردین روز استقرار نظام اسلامی و روز" آری" محکم و قاطع مردم ایران به جمهوری اسلامی و تحقق عصاره تلاش های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین و یکی از تأثیرگذار ترین روزهای تاریخ ایران محسوب می شود که یادآور همبستگی و اتحاد تاریخی ملت قهرمان ایران است.

این روز را در حقیقت باید یک عید خجسته ملی و انقلابی دانست که شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در چنین روزی تحقق پیدا کرد و مردم ایران با رای بالای ۹۸درصدی خود زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند و در تمام این سالها با دل و جان پای آن ایستادند.
حضور حداکثری و پیروزی قاطع جمهوری اسلامی سبب شد تا رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) این روز را از بزرگترین اعیاد ملت ایران بدانند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز حرکت مردم ایران را حرکتی بر پایه تفکر و شریعت اسلامی بیان کنند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز این رویداد تاریخی و سرنوشت ساز، به ملت بزرگ ایران اسلامی، خاصه مردم شهید پرور استان ایلام، امیدوارم سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، سال رونق تولید نام گرفته است، فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام و در اجرای منویات مقام معظم رهبری همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در جهت توسعه و تعالی ایران اسلامی گام برداریم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است