استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان بدره:

ره‌آورد سفر ریاست جمهوری برای شهرستان بدره ۱۴۱ میلیارد تومان/ اختصاص ۸ میلیارد تومان در قالب مصوبات سفر شهرستانی به بدره/بهره‌برداری از پمپاژ کشاورزی زرانگوش، تلخاب و بدره در دهه فجر سال جاری

ره‌آورد سفر ریاست جمهوری برای شهرستان بدره ۱۴۱ میلیارد تومان/ اختصاص ۸ میلیارد تومان در قالب مصوبات سفر شهرستانی به بدره/بهره‌برداری از پمپاژ کشاورزی زرانگوش، تلخاب و بدره در دهه فجر سال جاری

‍ ⭕️ ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب سفر استانی رئیس جمهور و سفر شهرستانی استاندار ایلام برای بدره

استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان بدره:
‌‌❑‌ ره‌آورد سفر ریاست جمهوری برای شهرستان بدره ۱۴۱ میلیارد تومان/ اختصاص ۸ میلیارد تومان در قالب مصوبات سفر شهرستانی به بدره/بهره‌برداری از پمپاژ کشاورزی زرانگوش، تلخاب و بدره در دهه فجر سال جاری

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز جمعه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان بدره در نشست شورای اداری ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام از اختصاص ۱۶۵ میلیارد تومان به این شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع این میزان اعتبار از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان و متمم این سفر و همچنین سفر شهرستانی به بدره اختصاص یافته است.

وی در ادامه گفت: در این میان ره‌آورد سفر رئیس جمهور به استان ایلام برای شهرستان بدره ۱۴۱ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: همچنین از  ۸۰۰ میلیارد تومان متمم سفر ریاست جمهوری ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز زیرساخت های این شهرستان اختصاص یافته است.

استاندار ایلام در ادامه از اختصاص ۸ میلیارد بعنوان مصوبات سفر شهرستانی به بدره خبر داد و گفت: این میزان اعتبار شامل طرح‌های زیرساخت گردشگری کلم و دربند ۳ میلیارد تومان،
توسعه زیرساخت های شهر ی ۱.۵ میلیارد، ایجاد پارک بانوان ۱.۵ میلیارد، جاده عشایری زرانگوش و گچ کوبان ۲ میلیارد و برای امور فرهنگی ۱ میلیارد تومان است.

وی در ادامه درخصوص پمپاژ کشاورزی زرانگوش، تلخاب و بدره گفت: این طرح تا دهه فجر سالجاری به بهره‌برداری می رسد و ۶۰۰ هکتار را تحت پوشش قرار می دهد.

نماینده عالی دولت در استان در خصوص طرح ملی مسکن در بدره نیز گفت: طی چهار سال باید ۱۳۹ واحد مسکن ملی در بدره احداث شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۳۹ واحد کار ۴۰ واحد به مرحله تایید نهایی رسیده است که نیاز است در تربیون نماز جمعه و فضای مجازی در این راستا فرهنگ‌سازی شود.

دکتر بهرام نیا با اشاره به مزایای طرح مسکن ملی گفت: در این طرح ۵۰ درصد هزینه نقشه و ۳۰ درصد هزینه صدور پروانه پرداخت می شود و علاوه بر زمین رایگان، ۳۰۰ میلیون تومان نیز بصورت ۲۰ ساله تسهیلات اعطا می‌گردد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است