استانداری ایلام

استاندار ایلام در مابین خطبه های نماز جمعه بدره:

استقرار کامل ادارات در بدره در دستور کار جدی قرار گرفته است/تلاش می کنیم ظرفیت مهم گردشگری در این شهرستان را بالفعل سازیم/برای احداث بیمارستان بدره ۶۲ میلیارد تومان اختصاص یافته است

استقرار کامل ادارات در بدره در دستور کار جدی قرار گرفته است/تلاش می کنیم ظرفیت مهم گردشگری در این شهرستان را بالفعل سازیم/برای احداث بیمارستان بدره ۶۲ میلیارد تومان اختصاص یافته است

‍ ⭕️ بدره مقصد آخرین سفر دوره ای استاندار به شهرستانها ...

استاندار ایلام در مابین خطبه های نماز جمعه بدره:
‌‌❑‌ استقرار کامل ادارات در بدره در دستور کار جدی قرار گرفته است/تلاش می کنیم ظرفیت مهم گردشگری در این شهرستان را بالفعل سازیم/برای احداث بیمارستان بدره ۶۲ میلیارد تومان اختصاص یافته است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز جمعه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ در سفر به شهرستان بدره با حضور در نماز جمعه این شهر در مابین خطبه ها ضمن تبریک پیشاپیش میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام گفت: در محضر پرچم متبرک آستان قدس از آن امام رئوف تقاضامندم که ما و همه خدمتگزاران را در امر خدمتگزاری به مردم فرهیخته این دیار و استان کمک کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرزندان این شهرستان در جایگاه مناصب بالای سیاسی و فرهنگی در مرکز فعالیت دارند، گفت: این یک افتخار بزرگ برای استان و شهرستان است.

استاندار ایلام با عنوان اینکه امروز بدره مقصد آخرین سفر دوره ای به شهرستانها بود، اظهار داشت: این برای سومین بار است که به این شهرستان سفر می کنیم.

وی در ادامه گفت: این شهرستان دارای ظرفیت های بالایی است که بخشی اعظمی از آن بالفعل نشده است.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که در قالب بوم گردی و ایجاد سایت گردشگری بنا داریم اقدامات خوبی برای ایجاد اشتغال در بدره انجام دهیم‌، اضافه کرد: مناطق زیادی در شهرستان بدره با ظرفیت مهم نظیر کلم، تنگه رازیانه، سد سیمره ... برای گردشگری وجود دارد که بایست شناسایی، معرفی و بالفعل‌ شوند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: زمانی که برای ارتقای این بخش به فرمانداری در سال ۹۲ به این شهرستان سفر کردیم تاکنون استقرار کامل ادارات انجام نشده و امروز این موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت احداث بیمارستان در بدره با قدردانی از تلاش و پیگیری نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس گفت: مجوز ماده ۲۳ اخذ شده و در اعتبارات جاری ۵۰ میلیارد و ۱۲ میلیارد تومان نیز از اعتبارات سفر رئیس جمهوری برای آن اختصاص یافته است.

دکتر بهرام نیا در ادامه از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مردم ایلام، روحانیون و ائمه جمعه شهرستان ها، صنوف و بازاریان و ... اصحاب رسانه که در بحث اصلاح ساختار اقتصادی کمک کردند تشکر و قدردانی کرد.

وی با عنوان این مطلب که اصلاح ارز ترجیحی کار سخت و سنگینی بود که در طول ادوار گذشته هیچ دولتی قادر به انجام آن نبود، اضافه کرد: دولت سیزدهم این اقدام را با همکاری مردم و رسانه‌ها بخوبی اجرا کرد.

وی افزود: در این زمینه تعزیرات برای نظارت بر قیمت اهتمام جدی خواهد داشت تاجایی که جریمه گران‌فروشی به شدت افزایش یافته است و با متخلفان و گرانفروشان بطور جدی برخورد خواهیم کرد.

🔹 گفتنی است در مراسم نماز جمعه بدره پرچم متبرک حضرت امام رضا ( ع ) و خادمان رواق آن حضرت در این مجلس حضور داشتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است