استانداری ایلام

استاندار ایلام

اختصاص ۵۰۳ میلیارد تومان به شهرستان آبدانان در قالب سفر استانی ریاست جمهوری و شهرستانی استاندار ایلام ...

اختصاص ۵۰۳ میلیارد تومان به شهرستان آبدانان در قالب سفر استانی ریاست جمهوری و شهرستانی استاندار ایلام ...

‍ ‍ ⭕️ اختصاص ۵۰۳ میلیارد تومان به شهرستان آبدانان در قالب سفر استانی ریاست جمهوری و شهرستانی استاندار ایلام ...

بخش دوم صحبت‌های استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان:
📎 قانون مناطق جنگی برای شهرستانهای جنوبی استان بزودی اجرا می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در بخش دوم سخنان خود در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان ضمن انتقاد از پیشرفت مسکن ملی در این شهرستان گفت: روند پیشرفت مسکن ملی در شهرستان های جنوبی استان رضایت بخش نیست.  

وی در ادامه خواستار شتاب بخشی در پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن ملی با کمک همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد و گفت: عملیات عمرانی ۲۱۰ واحد مسکونی در این شهرستان باید آغاز شود و رسانه ها و فضای مجازی در این خصوص مطالبه گر باشند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود از زمانبندی مشخص برای تکمیل ۲۰ پمپاژ کشاورزی استان طی سه سال آینده خبر داد و گفت: برای افزایش تولید و بهره وری بالا ۲۰ ایستگاه پمپاژ کشاورزی نیمه کاره ایلام از محل منابع ملی، استانی و مصوبات سفر ریاست جمهوری تا سه سال آینده تکمیل می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات این ایستگاه های پمپاژ کشاورزی حدود ۱۸ سال پیش آغاز شده اما تاکنون به بهره برداری نرسیده اند، اظهار داشت: برای افزایش بهره وری، تکمیل پروژه های نیمه تمام بخش کشاورزی بسیار ضروری است که در این راستا با معاون وزیر جهاد کشاورزی رایزنی شده که از محل منابع ملی وزارت جهاد، استانی و مصوبات سفر این ایستگاه های پمپاژ طی یک برنامه سه ساله تکمیل شوند.

دکتر بهرام نیا در ادامه با اعلام این خبر که قانون مناطق جنگی برای شهرستانهای جنوبی استان بزودی اجرا می شود، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده تمامی مجوزهای لازم برای این موضوع از طریق ستادکل نیروهای مسلح وسازمان برنامه وبودجه اخذ شده و دستورالعمل آن هم ابلاغ شده وبزودی اجرایی می شود.

وی در ادامه گفت: باهماهنگی های بعمل آمده باسازمان برنامه وبودجه و با اولویت خاص اعتبارهای مورد نیاز آن را از مبادی ذیربط تامین وتضمین میکنیم ولذا کلیه مدیران کل استان وظیفه دارند از روز شنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ بدون هیچگونه ایراد واشکال نسبت به صدور احکام کارکنان سازمانهای مربوطه از تاریخ اجرای ۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ اقدام لازم وعاجل بعمل آورند.

استاندار ایلام در ادامه با تجلیل ازنقش ماندگار‌و فداکارانه مردم شهرستانهای آبدانان، دهلران، دره شهر وبدره در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: مردم این مناطق همچون دیگر مناطق استان باجان ومال و فرزندان خود ازانقلاب اسلامی پاسداری کردند ودراین راه آسیب دیدند واستفاده ازمزایای مناطق جنگی حق مسلم ومطالبه جدی آنان است و دولت کار وکرامت نیز درکمال صداقت آن را تقدیم مردم کرده ولذاهمه متولیان اجرایی نیز مکلف اند باروی باز مفادبخشنامه را بدرستی اجراکنند تا کارکنان خدوم دولت ازمزایای آن استفاده کنند.

دکتر بهرام نیا در بخش پایانی صحبت های خود از اختصاص ۵۰۳ میلیارد تومان برای شهرستان آبدانان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در قالب سفر رئیس جمهوری، متمم سفر رئیس جمهوری و سفر شهرستانی استاندار به آبدانان اختصاص یافته است.

وی در ادامه گفت: از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات متمم سفر رئیس جمهوری به استان سه پروژه با اعتباری افزون بر ۴۶ میلیارد تومان برای شهرستان آبدانان در نظر گرفته شد که شامل تجهیز بیمارستان آبدانان ۱۰ میلیارد تومان،
احداث چهار خطه کردن محور آبدانان - مورموری- دشت عباس ۳۰ میلیارد تومان و احداث مدرسه ۱۵ کلاسه آبدانان ۵ میلیارد تومان است.

وی افزود: از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت نیز دو پروژه با اعتبار ۱ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون  تومان برای این شهرستان اختصاص یافته که شامل کمک به تکمیل سالن ورزشی  دانش آموزی آبدانان، یک میلیارد تومان  و کمک به توسعه و تکمیل زیر ساخت گردشگری دریاچه دو قلو آبدانان ۳۰۰ میلیون تومان است‌.

استاندار ایلام در ادامه از اختصاص اعتبار برای احداث میدان ورودی شهر آبدانان به میزان ۱.۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: برای تامین روشنایی ورودی آبدانان از سمت دره شهر نیر ۲ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی در ادامه گفت: همچنین برای تکمیل زمین چمن طبیعی آبدانان ۲.۵ میلیارد تومان، بهسازی پارک ها و تامین روشنایی آنها ۱ میلیارد تومان و احداث خانه عالم شهر مورموری یک میلیارد اختصاص یافته است.

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است